poniedziałek, 24 listopada 2008

asymetrycznie z orientalnym akcentem

Spódniczką się już kiedyś chwaliłam. Tym razem występuje solo :). Mam jakieś biżuteryjne zboczenie - jakoś łyso bym się czuła bez jakiegoś naszyjnika i kolczyków ;)). Do tej wielokolorowej spódnicy idealnie pasuje wisior z czerwonymi akcentami.
Średnio się przejmuję faktem, że buty mi trochę nie pasują (ważne, że są ciepłe), aczkolwiek muszę przyznać, że nadają całości mocniejszego akcentu.



spódnica: sh
pasek: sh
wisior: zrobiony własnoręcznie
płaszcz: hm
szal: sh
torba: New Yorker
buty: lesta

5 komentarzy:

  1. Wydaje mi sie, ze wiekszosc Twoich stylizacji to takie mocniejsze klimaty, bo chyba w ogole jestes taka laska z klimatu jak to sie mowi :D Ale to fajnie, przynajmniej jakies indywiduum wsrod szaf :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostra? hehe, ja tam wcielenie łagodności jestem :D Mój facet mówi, ze taki kot i przylep ze mnie :D
    A co do stylu to wszystko jest kwestią pokonania swojej nieśmiałości i wyjścia z tłumu klonów ;) Już dawno przestałam sobie zadawać pytanie: Dzizas, a co pomyślą o mnie jak w tym wyjdę do ludzi? Ważne żebym sama dobrze czuła się we własnym ciele :) No i dusza artystyczna jestem więc lubię to wyrażać również swoim strojem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz w turbanie... bardzo mi się takie stylizacje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja Ci powiem ,że guzik! Moim zdaniem świetnie te buciorki wyglądają :D. Sama jestem na etapie poszukiwań jakiś fajnych buciorków, dlatego ten zestaw szczególnie mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    (i jeszcze raz dziękuje za cenne rady dot. fotografii, dobra kobieta z Ciebie :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lika: dzięki za komentarz. A co do fotografii - nie ma za co :) Zawsze do do usług :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>