środa, 26 listopada 2008

Daguizm

Moje inspiracje Baduizmem są niewątpliwe. Jestem niepoprawnie zachwycona Eryką po pierwsze ze względu na jej muzykę, po drugie ze względu na jej etniczny styl :) Jej turbany są absolutnie nie do pobicia - majstersztyk!
Ale wypracowałam swoją własną filozofię życiową, którą zwę Daguizmem :D

A tu Erykah: Och! Ach!
Dredów sobie nigdy nie zrobię :) Ale, ale... zrobienie takiej szopy jest chyba wykonalne (planuję na sylwestra :D).




A tu moja ulubiona sukienka w 2 wersjach:
1) jako spódnica


sukienka: stradivarius
bluzka: amisu
pasek: c&a
kolczyki: drewniane krążki - hm
bransoletka: bazarek

2) jako sukienka

sukienka: stradivarius
kolczyki: bazarek 10zł

5 komentarzy:

  1. musimy sie zgrać i wstawić notki w tej kiecce i turbanie:)
    a na serio to jak chcesz takie kręcone włosy ,niby afro to są 2 sposoby-albo ok 100sztuk drobnych walków jak do trwalej albo bardzo dużo wsuwek ,takich zwykłych albo do koka.nawijasz włosy na te wsuwki i zostawiasz na noc.tyle ze niestety przy takiej długości jak twoja to może być takie oklapnięte.mnie najfajniej włosy sie kręciły jak były do ramion.dłuższe już tak trochę zwisały smętnie.

    w ogóle to twój blog jest jednym z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. baglady: Bardzo Ci dziękuję za te ostatnie słowa :) ja tego chyba nie muszę pisać, jak wielkim autorytetem Ty dla mnie jesteś :)bo chyba wiadomo :)
    A co do włosów: moja ciocia kiedyś kupiła takie długie cienkie plastikowe wsuwki, na które nawijało się włosy metodą ósemkową a potem zatykało się taką gumową nasuwką. Efekt - afro szopa. Wiem, ze mam dość długie włosy, ale one mi się naturalnie falują (widać to w poście Zielono mi), więc są bardzo podatne na kręcenie :) Ostatnio w jakiejś gazecie przeczytałam, że takie wsuwki można w Rossmanie dostać za ok 8 zł.
    Ps. Bardzo chętnie umieszczę Twoje zdjęcie w tej sukience w tym poście :) Daj znać, a jak nie to za jakiś czas zrobimy specjalnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze sukienki ;) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej chcialam tobie poweidzie ze dredy da sie (dobrze wykonane) nawet po kilku latac rozpuscic pozbywajac sie tylko i wylacznie kawalka koncowek , wiem bo rozpuszczalam mojej siostrze dredy do pasa :D ja tez bardzo lubie Erykah Badu!!!! :)

    sukienka bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>