środa, 19 listopada 2008

Krakowski Kazimierz moimi oczami

.


I jeszcze jedno z tej serii (moja jedyna odbitka), negatyw z tą klatką został zniszczony przez nieudolnego fotografa! :-@ Od tamtej pory wywołuję sama zdjęcia :D A to ujęcie muszę koniecznie powtórzyć! Mam nadzieję, że znajdę kiedyś odpowiedniego modela i doczekam się, aż znowu na tymi drzwiami pojawi się reflektor (bo został chyba zdjęty - przynajmniej jak byłam tu ostatnio, to nie było :/)


Fot.: Bastet
(zdjęcia robione kilka lat temu, Kazimierz - jedno z moich ulubionych zdjęć :))

Konstanty Ildefons Gałczyński - Ocalić od zapomnienia

Ile razem dróg przebytych,
ile ścieżek przedeptanych,
ile deszczów, ile śniegów
wiszących nad latarniami,
ile listów, ile rozstań,
ciężkich godzin w miastach wielu,
i znów upór żeby powstać
i znów iść i dojść do celu.

Ile w trudzie nieustannym
wspólnych zmartwień,
wspólnych dążeń,
ile chlebów rozkrajanych,
pocałunków, schodów, książek,
oczy Twe jak piękne świece
a w sercu źródło promienia
więc ja chciałbym
Twoje serce ocalić od zapomnienia.

U Twych ramion płaszcz powisa,
krzykliwy, z leśnego ptactwa,
długi przez cały korytarz,
przez podwórze, aż gdzie gwiazda Wenus (Mars ?)
A tyś lot i górność chmur,
blask wody i kamienia.
Chciałbym oczu Twoich chmurność
ocalić od zapomnienia.

Marek Grechuta - Ocalić od zapomnienia. (Piękna jest ta piosenka)

5 komentarzy:

  1. I Fogg pasuje jak ulał :).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłą sobotę byłam na Kazimierzu, zrobiłam podobne zdjęcie;) Ten salon mód mnie na maxa urzekł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie, bastet. Szkoda tylko, że tak schrzanili tę kamienicę...
    Pozdrawiam, meiga

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie rozbroiły te wystawowe okna! Prawdziwe cuda z zamierzchłych czasów! No i te śliczne sukienki w środku - faktycznie można się poczuć jak w salonie mody :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to, co zrobili z tą ,to czyste barbarzyństwo!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>