czwartek, 13 listopada 2008

Wernisażowe dylematy...

W niedziele odbędzie się wernisaż, na którym (wśród innych poetów i poetek krakowskich) wystąpię i ja :) Jestem najmłodszą członkinią tego stowarzyszenia :) W sumie miałam teraz tyle na głowie - praktyki w gimnazjum i inne sprawy, że miało mnie nie być na tym wernisażu. Wiersza nie wysłałam - czasu jakoś mi brakło, żeby się tym zająć :/ Pewnego dnia ktoś zadzwonił do mnie, że jak to się stało, że mnie tam nie będzie i że wernisaż nie może się odbyć bez mojego udziału. Cóż, bardzo to był miły telefon :) i jeszcze tyle komplementów pod adresem mojej twórczości padło, że nie mogłam odmówić :) Pojawię się więc i odczytam swój wiersz, aczkolwiek tym razem nie będzie on zamieszczony w przewodniku po wystawie malarskiej.
Dla niewtajemniczonych: Jest to bardzo specyficzne środowisko artystyczne, do którego przypadkiem trafiłam i w ogóle podchodzę do niego z dużą dawką humoru :) Większość uczestników jest w wieku moich dziadków :D I też bardzo specyficzna publiczność przychodzi nas słuchać i oglądać wystawę malarską. Z osób być może znanych szerszemu gronu należałoby wymienić malarza i grafika Stefana Berdaka oraz krakowskiego jazzmana i zarazem polskie wcielenie Raya Charlesa - Jerzego Bożyka (fortepian i wokal) :D

zdjęcie stąd

Jako najmłodszy narybek zaczęłam się przyczyniać do pojawiania się młodszej publiczności, z czego się cieszę :)

Mam dylemat co na się włożyć.
Mam kilka propozycji i nie wiem, na co się zdecydować :-@


1) CARYCA :) Pomieszałam kilka stylów. Główne inspiracje to oczywiście folklor rosyjski ale i też trochę orientalnego klimatu. Zastanawiam się czy bardziej pasuje beżowy sweterek czy bordowe bolerko?



w roli głównej kopertowa spódnica: sh 1,90!!!!
top: amisu
pasek: sh
bolerko:sh
sweterek: top secret
torba: cudne tłoczenia! Dostałam od kuzynki :)
wisior: wykonany przeze mnie :)
buty: prezent od dziadka, hehe

Przypomniałam sobie, że mam fioletowy sweterek :D (w sumie to trochę nie bardzo mogę wełnę nosić, ale jakoś przeżyję). Wykopałam go kiedyś w lumpeksie. Teraz jakoś moja młodsza siostra się do niego przykleiła :)

Wersja ostateczna- decyzja chyba podjęta :)




2) orientalnie z chustą


3) orientalnie z asymetryczną bluzką



No i na co się zdecydować??

15 komentarzy:

  1. hmm cięzka sprawa. w tym pierwszym zestawie nie podoba mi się to bolerko i ten sweter tzn ogólnie rękawy w innym kolorze.a nie dałoby bez niczego?bo jeśli tak to jestem za nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba się zestaw nr.1 a kopertowa spódnica rozwaliła mnie nie tylką swym urokiem,ale i ceną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem 1 lub 3 :)
    Choc bardziej 1 :)

    Połamania języka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baglady: no nie dałoby się bo trochę za zimno by mi było:/ A niestety nie posiadam koszulki w fioletowym kolorze na długim rękawie. W tej spódnicy na dole jest dużo kolorów (na zdjęciu nie widać dobrze). To bolerko chyba lepsze niż sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer jeden z ciemniejszym rekawem :) Ale pozostale tez sa fajne, ale chyba zbyt orientalne jak na taka impreze :P pierwszy nawiazuje do krakowskiej bohemy ta spodnica wiec bedzie w sam raz (chyba :P) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też się numer 1 podoba najbardziej bo jest taki artystycznie dobrany... kurde nie wiem jak mam to wyrazić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie z przedmówczynią-ciemniejszy rekaw lepszy

    OdpowiedzUsuń
  8. bastet widzialam twoj komentarz bodajże u ryfki nt spotkania,zapukaj do drzwi forum szafiarskiego na gazecie to będziesz wiedzieć o następnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baglady: Dzięki, dzięki zapukam :D Jakąś fobię mam chyba przed kolejnym logowaniem się i tym wszystkim :P Muszę się przemóc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i bardzo dobrze, że się przemogłaś :)

    A co do strojów - wszystkie niezwykłe, ale jedynka zrobiła na mnie największe wrażenie. Ta torba jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryfka: Dziękuję. Heh mam nadzieję, że następne wasze spotkanie mnie nie ominie :) Trochę jeszcze czasu minie zanim się połapię od technicznej strony forum, bo jeśli chodzi o techniczne sprawy, to w pewnych kwestiach jestem zielona jak żaba Kermit ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ze jestes na forum:)nastepne spotkanie ponoc w warszawie na wiosne wiec mam nadzieje ze bedziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak tylko będę mogła, to się oczywiście pojawię :) W Warszawie w sumie tylko raz byłam :/ więc będzie okazja pozwiedzać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się podoba 2. Pozdrawiam, z morskim piaskiem w kieszeniach.:)
    Dziękuję za wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  15. super caryca acz ja jakoś za tymi futrami nie przepadam. ale fiolet, spódnica i torebka żądzą! poza tym to z chustą wiązaną mega fikuśne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>