piątek, 21 listopada 2008

Zawsze chciałam mieć takie coś! ( Pocztówka z Egiptu)

Mój kolejny sposób na tę chustę (miał poczekać na wakacje, ale wykorzystałam poniekąd patent Baglady na noszenie pod spodem getrów na rajstopy, więc jest mi szalenie ciepło:)). Uwielbiam tę chustę ze względu na te "egipskie" wzorki i będę ją eksploatować na wszystkie możliwe sposoby :D Żałuję, że nie kupiłam jeszcze jednej takiej.
W wersji letniej idealnie będą pasowały koturny. A w zimowej, no cóż, nie posiadam butów, które by jakoś pasowały oszałamiająco do niej, ale z płaszczem nie wygląda to chyba tragicznie.
Mam nadzieję, że się w niej jutro nie zabiję, bo ciężko w niej solidny krok postawić ;) Siostra się śmiała, że będę jak jakaś Gejsza (lub Buka z Muminków) płynęła po krakowskich chodnikach ;D Ale już coś wymyśliłam (potrzeba matką wynalazku!) - podpięłam wewnętrzny róg do góry agrafką i jest ok :)
Taki mi trochę egipski zestaw wyszedł :) (nie wiem, czy na zdjęciu coś widać, ale na powiekach mam takie czarne kreski wychodzące poza zewnętrzny kącik oka).



Tak teraz patrzę, że chyba do płaszcza lepiej czarna chusta będzie pasowała, bo ta ma trochę inną kolorystykę :/

chusta: sklep indyjski 9zł
pasek, koturny: c&a
bluzka: hm 39zł
torba: prezent od kuzynki
płaszcz:hm
chusta na szyi: sh 3zł
pasek na płaszczu: sh 17zł
wisior: hand made
kolczyki: straganik na Floriańskiej 10zł

7 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tą egipską chustą i połączeniem kolorów (choć rzeczywiście czarna chusta pod szyją lepiej by wyglądała).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pytanie z innej beczki:) pisalas u magdy na blogu ze widzialas rajstopy w panterke, powiedz mi w jakich kolorach byly, na jakim dziale i w jakiej cenie:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba z koturnami bardzo bardzo :) przypomina mi się wtedy słoneczko i lato i wolne ahhhh :) no ale trzeba dostosować strój do warunków pogodowych i też nie jest źle. Pozdr

    ps. jak sczepiłaś chustę w pasie?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o kolor, to były takie trochę połyskujące, w drobne ciapki, coś jak na tapecie Magdy. Widziałam je w dziale divided, na cenę niestety nie zwróciłam uwagi :/

    OdpowiedzUsuń
  5. stokrotka: ta chusta jest z takiego fajnego materiału, łatwo-gnietliwego. Owinęłam się nią dwa razy i zawiązałam rogi. Żeby się nie zabić wewnętrzny dolny róg chusty podpięłam do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ladnie Ci w takich kolorach :) Ta chusta super a torebka cud miod!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>