wtorek, 9 grudnia 2008

Spódnico-spodnie

Miałam ambitne plany zrobić na blogu wątek:"tydzień ze spodniami", ale wierzcie, że to wcale nie takie łatwe. Dzisiaj oczywiście założyłam spódnicę :), bo nie mogłam się powstrzymać ;) Prezentowany zestaw będzie formą pośrednią. Jak to się mówi: "wilk syty i owca cała" :D
(jakiś dziwny kolor zdjęć wyszedł - nie cierpię cyfrówek, zwłaszcza tych omalże zabytkowych, no ale cóż)



spódnico-spodnie: sh parę lat temu (one są ze sztruksu - nie wiem,czy to widać na zdjęciu)
koralikowe trampki z folkowymi motywami: 30zł
pasek: sh
top: Top Secret
Sweterek: Top Secret
panterkowa apaszka: sh 3zł
drewniane koła: hm ok 19zł
drewniane bransoletki: sklep indyjski 15zł za 2 szt.

8 komentarzy:

  1. Kolorystycznie super :) A ta apaszka jest cudowna i pasek mi sie jeszcze bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat dzisiaj także dodałam zdjęcie ze spódnico-spodniami ,tylko krotkimi :))
    Twoje są super,taki jasny sztruks bardzo mi się podoba :)) co z kolei widać na wcześnieszym mym wpisie,gdzie mam sztruksową jasną ogodniczkę.może ten sztruks trochę pogrubia,ale lubie.Bardzo ładnie ci w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za odwiedziny i komentarz:) bardzo mi miło:)


    hmm...ja tak że dodam Cie;) podoba mi sie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lilustyle: Dziękuję :) mi również miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to szafa grająca :D. Czasem zagładami zostawiam nie zamknięta bastet-szafę, żeby słuchać muzyki przy pracy na kompie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalone te spodnie niestety na zdjeciu nie widac ze sa ze sztruksu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. madame demode: jejku, ale mi miło :) Oj aż się poczułam zobowiązana do dodawania kolejnych muzycznych perełek:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię spódnico-spodnie,szwedy, dzwony. Twoje podobają mi się bardzo;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>