sobota, 27 grudnia 2008

sukienka w ludowym klimacie

Robiłam ostatnio przegląd w szafie w moim rodzinnym domu i odkopałam tę oto sukienkę :) Ciocia nosiła ją w czasie studiów, a przywieziona została we Szwecji :) Jakoś nie byłam nigdy do tej sukienki przekonana. Może i z tego powodu, że koledzy z liceum bywają złośliwi pod niektórymi względami :/ Domyślam się, że wyglądam w niej trochę jak "w worku", ale nic to! Sukienka ma śliczne hafty. Dzięki dodatkom nadałam jej trochę bardziej etnicznego wyglądu. Żałuję, że nie wzięłam ze sobą mokasynów z frędzlami, bo idealnie by do niej pasowały. Jak wrócę do Krakowa to postaram się jakieś lepsze zdjęcia zrobić. Tymczasem niech wystarczą te :)




sukienka: po cioci
wisior: wykonany przeze mnie
podkolanówki: New Yorker
saszki: humanic
bransolety: sklep indyjski i stragan koło "Adasia"
kolczyki: ul. floriańska

14 komentarzy:

  1. Mysle ze te buty i podkolanowki ktore masz na sobie swietnie pasuja :) Sukienka jest piekna! Jakim worku? A co do kolegow z liceum- kto by sie tam nimi przejmowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie w niej podobasz:) ma sliczne ozdoby:)


    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka śliczna, podoba mi się materiał z którego jest wykonana, taki prążkowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz na pierwszej fotce. niesamowicie Ci do twarzy w turbanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. worek czy nie worek-sukienka cudowna! Tylko szkoda że ubrałaś się cała na czarno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostoja: ta sukienka jest z cienkiego sztruksu :)
    Druga wersja: to turban w kolorze jasnego brązu

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka ładna bardzo,,nie przypomina worka! hafty uwielbiam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się chodziło do liceum, to się niestety brało pod uwagę ewentualne docinki kolegów :/ No ale to już dawne czasy :) Teraz nie przywiązuję uwagi do tego, co ktoś pomyśli o moim wyglądzie :) A sukienka, jakby to mój tata powiedział: "przyszłościowa" :D Ale poczeka jeszcze parę lat na ten mój stan :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztruks, tak mi się wydawało, bo sama mam w szafie dwie sztruksowe marynarki.
    Na pewno jest ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam się już od liceum żadnymi komentarzami nie przejmowałam:)wyglądasz świetnie tyko faktycznie trochę za czarno.

    OdpowiedzUsuń
  11. pokombinuję jeszcze nad innym zestawieniem bluzkowym z tą sukienką :) dla kontrastu biała koszulka, albo coś czerwonego? Albo śliwka?

    OdpowiedzUsuń
  12. koledzy z liceum nie mają gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę słabo widać rzeczywiście, jaki krój ma ta sukienka. Hafty są śliczne i ogólne etniczne wrażenie bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>