środa, 31 grudnia 2008

sylwestrowo a la Erykah Badu

Zamieszczam szybko fotki przed wyjściem :) Resztę napiszę później...

Przed wyjściem zorientowałam się, że zostawiłam swoją panterkową chustkę w rodzinnym domu :/ Musiałam szybko wykombinować coś innego. Myślę, że ta chusta (choć bardziej w egipskie wzory) też pasuje do sukienki. Dzięki temu, że jest grubsza wyszło mi coś turbano-podobne :) Zastanawiałam się jeszcze nad naszyjnikiem, czy już nie za dużo tych dodatków, ale w końcu go założyłam :)


sylwestrowa kreacja kręcone włosy etnosylwestrowa kreacja kręcone włosy etno
Sukienka: stradivarius
chustka: sh
bolerko: sh
koturny: c&a
naszyjnik: własnoręcznie zrobiony :)
kolczyki: stragany na krakowskim rynku

Na życzenie Baglady drut, dzięki któremu uzyskałam taką fryzurę (miałam 20szt) :)
Jakby ktokolwiek wiedział lub widział gdzie coś takiego można kupić, to błagam o informację!!!

druty do włosów
Te moja ciocia zakupiła u Ruskich, którzy za czasów jej studiów (jakieś 18 lat temu) sprzedawali na rynku/kleparzu w Krakowie :)

23 komentarze:

  1. A mnie kojarzy się raczej ze starożytnym Rzymem :)Wyglądasz bombowo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz.....a te włoski,ta fryzura-szał!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka...i fryzura lwicy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej fryzurze wygladasz genialnie :) Sukienka piekna, juz to na pewno zreszta pisalam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka i ta fryzura! Wyglądasz fantastycznie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz i naprawdę bardzo sie ciesze,ze nie miałaś panterkowej chusty bo co za duzo wzorow to niezdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz.
    Wszystko dobrze dobrane, a ta fryzura... bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny :)
    Baglady: nawet się ucieszyłam, że zostawiłam tamtą chustkę w domu ;)
    A co do włosów, ich efekt kosztował mnie pójście spać o 5 rano :/ ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bastet a powiedz mi jak robisz te fale?bo cos pisalas o drutach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje pierwsze skojarzenie: egipsko:)! Świetnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, że nie poddałaś się cekinom. Bardzo fajnie wszystko dopasowane i fryzura świetna. Te druty wyglądają interesująco, ale pewnie ciężko będzie je teraz dostać.

    OdpowiedzUsuń
  12. hm , a do czego sluzyly te druty?one sa do wlosow?jak bys chciala miec duzo drobnych fal to polecam takie wsuwki do koka -troche roboty z nimi bedzie ale efekt moze byc fajny.noi papiloty tez daja rade,ja ostatnio uzylam ok 60sztuk i wlosy wygladaly po zdjeciu bardzo fajnie.a ich zaleta to niska cena i to,ze szybko sie je zaklada na wlosy

    OdpowiedzUsuń
  13. Baglady: na te plastikowe "druty" (na zdjęciu) nawija się włosy metodą ósemkową, a potem zaciskasz włosy tą czarną zasuwką, żeby się nie zsunęły. Masz na myśli takie druty do koka z podobnego materiału jak wsuwki do włosów tylko dłuższe? Efekt na pewno będzie podobny. Tylko nie wyobrażam sobie jak można spać w nich. W tych było dosyć niewygodnie :/ choć były z plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz te spinki do koka sa dosyc cienkie,wiec chyba nie byloby problemu.zreszta czego sie nie robi zeby ładnie wygladac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. w życiu nie spotkałam się z takimi drutami, ale efekt jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalnie.
    Cierpienie niewygodnej nocy jak najbardziej się opłaciło, bo włosy dodają sukience dodatkowego "kopa" przez co prezentuje się w całkowicie nowy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wspanialy styl,jestes boska,uwielbiam sie Toba inspirowac,pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy: dziękuję bardzo za ten komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem,że do uzyskania tego typu fal można użyć zwykłej folii aluminiowej,bądź gazety. Wystarczy zwinąć je w takie "rulony",skręcić nieco by się nie rozwaliły,powinny być dość długie,potem należy zgiąć na pół i później już tylko metodą "ósemkową" zaplatać włoski:) Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądałaś jak prawdziwa królowa... naprawdę błyszczysz..! oniemiałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. hi, new to the site, thanks.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>