niedziela, 1 lutego 2009

...do-sko-na-ła

.


.


doskonałą


................................zlej mnie
................................
z ciszy zgniecionej


......
doskona-...............ze szkła rozbitego

................................w witraż ułóż

...łą...........................ulep palcami

................................w drewnianą melodię

................................wyszepcz mnie
.................
dosko-.......z mgieł rozmrożonej nocy


...na-.........................nakreśl

...............................
.zmysłami Twych ust

..........
...łą.................bezbarwnie w powietrzu


.................................
skrzydła doklej

.................................wyprane z białości

.......................do-......spragniony
...sko-.........................wypij mnie jak wodę-

.................................
nie łykami kilkoma

.........
...na-.................łapczywie

.................................wyjedz mnie
.................................cierpliwie widelcem
...................łą.........................- do dna
...............................................ostatniego

.................................idealnie........... nie-
...do-sko-na-łą

Fot.:Bastet
Wiersz: Bastet

6 komentarzy:

  1. o kurcze...młoda,nowa Szymborska.....
    ide teraz popłakać,że mi brak taiego talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia: do Szymborskiej to mi baaaaaaaaaardzo daleko ;) Nie uprawiam, póki co, żadnej poetyckiej filozofii :) Życie, po prostu życie - autobiografizm na wskroś. Nie lubię zmyślać - choć poetą podobno wolno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poetom! Ups! Co to szybkie pisanie robi z człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, masz wspaniały niebanalny styl i wszystko jest u Ciebie takie tajemnicze. Brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba to zdjęcie!
    P.S.
    Poniekąd dzięki tobie odkryłam Erykhę Badu. Zakochałam się. To jak śpiewa jest... sama nie wiem, opalizujące. Opalizujące, to dobre słowo.
    Dzięki bastet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szajra: oj, bo się rumienię :)
    Madame: Erykah jest cudowna! Mogę jej non stop słuchać cały dzień :)
    Gdybyś chciała jakąś malutką namiastkę jej stylu poznać, to polecam jeszcze obejrzenie filmu "Blues Brothers" (stary jak świat), gdzie właśnie Erykah gra królową :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>