sobota, 21 lutego 2009

My precious thing


W związku z akcją, której pomysłodawczynią jest HAREL (oby więcej było takich akcji!), przedstawiam mój najcenniejszy łup lumpeksowy (nie bójmy się tego słowa ;)). Sukienka już znana, ale tym razem w nowej odsłonie, w nowym świetle, w nowym blasku i w nowej formie. Starałam się jak mogłam, na ile pozwoliły możliwości mojej przedpotopowej cyfrówki :/. Efekty zaskoczyły mnie samą - zarówno bohaterkę zdjęć jak i fotografa we własnej osobie ;D To chyba będzie moja najlepsza autoportretowa sesja zdjęciowa. Dziękuję asystentom mojej sesji w postaci statywu i lustra, które pilnowało, bym nie stroiła głupich min ;) Przed Państwem gwiazda tego dnia: Etniczna sukienka w panterko-zebrę - znaleziona w lumpeksie i natychmiast przywłaszczona przeze mnie! Kwintesencja mojego stylu, który - bądź co bądź - najbardziej skłania się właśnie w kierunku stylu etno :)

Sukienka w panterko-zebrę z tajlandzką metką zakupiona w lumpeksie za 20zł
Bransoleta: sklep po schodkach w rodzinnym mieście - Wieluń - 14zł
Kolczyki: zrobione przeze mnie :)

Fot.: Bastet

31 komentarzy:

  1. Super znalezisko! Wyglądasz w niej zjawiskowo.
    Dziękuję za udział w akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...
    Aż dech zapiera...
    ...
    Niesamowite te zdjęcia, "trójkącik" z lustrem i samowyzwalaczem jak najbardziej Ci służy.
    A Erykah Badu w tle idealnie się komponuje z idealnie pasującym do ciebie stylem Etno.

    wielkie pokłony biję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia i Erykah Badu w tle, po prostu kwintesencja udanego poranka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :)
    a Tobie Harel dziękuję za szafiarską akcję :D Co jak co, to Tobie zawdzięczam motywację do tej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie...Znakomicie. Nic nie wiedziałam o tej akcji i bardzo żałuję :(.Właściwie wszystkie rzeczy mam z SH. Każdy mógł wziąć w niej udział???. Pozdrawiam. Jeszcze raz olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  6. blueberry: tak, każdy mógł w niej wziąć udział :) Zaloguj się na nasze forum, a już żadna akcja Cię nie ominie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ja bym dała,żeby znaleźć taką sukienkę w lumpie!!
    a sesja przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie!wyglada naprawde inaczej niz na poprzednim zdjeciu.i jeszcze bardziej ci jej zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sukienka Bastet i oczywiście zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienkę oczywiscie już znam,ale zdjęcia wyszły ci rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. aha....ja też, nic nie wiedziałam o tej akcji,mimo,ze jestem zalogowana na forum,,

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam się na fotografii zupełnie i mój głos zachwytu wychodzi z ust laika, ale ... śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pocztku chciałabym się przwitać (przywituję się), bo to mój pierwszy raz na twoim blogu. Na pewno nie ostatniu. Bardzo podoba mi sie zarowno to miejsce jak i twoj styl jesli chodzi o ciuchy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe przedpołudnie.
    A w sukience wygladasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pocztku chciałabym się przwitać (przywituję się), bo to mój pierwszy raz na twoim blogu. Na pewno nie ostatniu. Bardzo podoba mi sie zarowno to miejsce jak i twoj styl jesli chodzi o ciuchy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe przedpołudnie.
    A w sukience wygladasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz w tej sukience na prawdę zjawiskowo!
    A zdjęcia zaskakująco dobre. Pomysł z lustrem jest całkiem niezły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygladasz na tych zdjęciach, wszystko idealnie dobrane.Emanuje z Ciebie artystyczna dusza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiekna sukienka, idealnie pasuje do Ciebie :) a ja musze kupowac takie sukienki w sieciowkach, aTy polaczenie zeberki i panterki masz na jednej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo jejejeje.. jest świetna :)
    sama nie mam zadnej takiej długiej sukienki, ale zamierzam nabyć jakąś w tym stylu tego lata :)

    ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach. Świetne jest to zdjecie gdzie widac że siedzisz na krześle z podkulonymi nogami... :)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gosia: trzeba czytać wszystkie wątki :D
    Baglady: na zdjęciach nie widać dobrze, ale ona w sumie jest trochę bardziej brązowa :)
    Anduina: zawsze musi być ten pierwszy raz ;)
    rurzowa: masz na myśli to ostatnie zdjęcie? (bo tam akurat nie widać krzesła, ale zaiste siedzę na nim :))
    Co do lustra: to nie robiłam zdjęć swoim odbiciom w lustrze, tylko kontrolowałam swoje "głupawe" pozy. Tak to w sumie człowiek nie wie, gdzie rękę, gdzie nogę trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz! Zdjęcie, na którym siedzisz na krześle bokiem z podkurczonymi nogami jest po prostu niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zafascynowana Twoim stylem :) Ja nie jestem zadowolona z siebie i próbuję coś tej wiosny zmienić. Dodałam Cię do linków, mam nadzieję że nie masz nic przeciwko temu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska jest ta sukienka! Świetna sesja. Harel wyzwoliła w szafiarkach mnóstwo pozytywnej energii tą akcją- widać, że to była dla Ciebie dobra zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka jest nieziemska :) Sama bym ja ubrala :) No i te zdjecia wyjatkowo piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To, że w sukience wyglądasz zjawiskowo nie podlega dyskusji, mnie jednak ucieszył fakt iż pochodzisz z Wielunia, miasta mojej połówki... Dla mnie to miasto jest skarbnicą butów i dodatków, zawsze wracam z kilkoma parami nowego obuwia, bransoletek. Mam także ulubiony sklep z ubraniami... ach ten Wieluń :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Krakowianka

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowa Krakowianka: No tak, w Wieluniu jest sporo sklepów, gdzie można się zaopatrzyć w bardzo ładne i niedrogie rzeczy :)
    Może znam Twą połówkę? To samo liceum (KLO)? Heh, jeszcze się okaże jaki ten świat mały ;D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Basted: Kuba jest absolwentem 1 LO :) rocznik 1999-2003 :)

    Świat jest mały :)
    Krakowianka

    OdpowiedzUsuń
  27. No niestety z Nadodrzańskiej to niewiele osób znam :/ Tym bardziej starszych ode mnie (rocznik 85 jestem).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z, taki styl idealnie pasuje do twojego typu urody. Wczesnej oglądając Twoje zdjęcia (na Stylio, na Moichciuchach) nie mogłam się do nich przekonać, myślałam "nie po mojemu". Ale widząc dokładnie Twoje rysy... Ukłon nad geniuszem(modowym): znaleźć coś, co do człowieka pasuje, i się w tym człowiek dobrze czuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. These precious things, let them bleed, let them wash away.... Przepraszam, tak mi się skojarzylo ;-) Pięknie wyglądasz. Przepraszam, że zostawiam komentsa dopiero teraz, ale lepiej późno niż wcale ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna, z charakterem ta kieca

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>