niedziela, 15 lutego 2009

Turban lady

Ciut wyraźniej udało się tutaj :) Nie ma to jak tło z painta ;P


Instrukcja wiązania turbanu -> tutaj

Hippisowska spódnica po babci w drugiej odsłonie :)
Upolowałam wczoraj w lumpeksie cudną etniczną chustę, która idealnie nadaje się na turban :), a wzorzysta spódnica o podobnych odcieniach dodaje jeszcze mocniejszego akcentu :) Coraz bardziej przekonuję się, że dobrze mi w takich zdecydowanych, mocnych kolorach. Żeby nie dostać oczopląsu postanawiam być wierna bazowej czerni (może i nudna, ale jestem jej zagorzałą zwolenniczką).
Uwielbiam chodzić w turbanach! Na zimę są idealnym rozwiązaniem jako substytut czapki :D

Ps. chyba jednak nie będzie lepszych zdjęć ;( Przedpotopowa cyfrówka, którą posiadam, nie chce (małpa wredna!!!) złapać ostrości przy takim ciemnym tle ;(. A chciałam, żeby jakoś lepiej te fotki wyglądały :/ No cóż, będziecie się musieli przyzwyczaić ponownie do moich zdjęć na tle drzwi z kotem ;P

18 komentarzy:

  1. Piękna spódnica. :)
    Ostatnio potrzebowałam takiej hippisowskiej, ale nie mogłam zdobyć. Musiałam się zadowolić zwykłą długą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tango argentynskie? A co do takiego? Pomyslow Ci nie brakuje :D musze wrocic do Twojego instruktazu wiazania turbanu i zobacze co mi z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczarowała mnie ta spódnica. Poza tym naprawdę bardzo ładnie Ci w takich żywych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzwi z kotem nie są złe! Chyba też spróbuję zamotać sobie turban, ale nie sądzę, by mi to pasowało. Tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się zastanawiam, jesteś kolorystycznie wiosną czy latem?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz od dawna mówiłam, ze lepiej ci w takich zdecydowanych kolorach:)fajnie wyglądasz,ale turban jak dla mnie za mało turbanowaty i za bardzo okrągły:).

    OdpowiedzUsuń
  7. riennahera: w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam :) Ale w zimnych kolorach i jasnych pastelowych nie chodzę (źle w nich wyglądam), za to ciepłe tonacje jak najbardziej. A może jesień? Jest gdzieś w internecie jakiś test kolorów i karnacji :D?
    Baglady: No to jest moja wersja turbanu :] Niestety nie posiadam ani dredów ani bujnej szopy na głowie, którą mogłabym jakoś imponująco zamotać chustą ;) No i czaszki murzyńskiej i wielkiego czoła też Bozia poskąpiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.makijaz.net/t3.html heh, znalazłam taką definicję jesieni - i to by się zgadzało :D - pomarańcz i moje uwielbienie drewnianej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy zazwyczaj maluję brązową kredką i używam brązowo-złotych cieni do powiek :)
    orientalne zapachy uwielbiam :) (przyprawy również - kardamon, imbir, garam masala - bez tego nie obędzie się żadna potrawa).
    Hehe, no to jestem jesienią - na to wygląda :) Ciekawe :D A urodziłam się w pełni lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zobaczyłam zdjęcie Twojego naturalnego koloru w poście poniżej, i w sumie masz rację. Powinnaś koniecznie wrócić do naturalnego koloru, bo w obecnym przypominasz wiosnę ;)



    tak zupełnie przy okazji, taguję Cię w YOUR BLOG IS FABULOUS. głupio się czuję z tym tagowaniem, bo to prawie jak spam,ale mi było bardzo miło jak zostałam zatagowana, mam zatem nadzieję,że się nie obrazisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. riennahera: jasne, że się nie gniewam :))
    A co do włosów, to jest mój naturalny kolor (troszkę mi wypłowiały na zimę - ale jak zrobi się ciepło, to będę je opalać na słońcu ile wlezie:)) tylko, że na tych wszystkich zdjęciach mi taki mysio-zielony wychodzi (wina oświetlenia :/)

    OdpowiedzUsuń
  12. oh, boskie połączenie.

    Sama też uwielbiam turbany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam turbany, ale niestety nie wiem, jak się je zawiązuje :(
    do twarzy Ci w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica:)turban to Twój znak rozpoznawczy - ślicznie Ci w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nominowałam cie do "nagrody"kreativ blogger:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog jest rewelacyjny, a Ty jesteś, droga Bastet, bardzo kreatywną osobą i szczerze Cię podziwiam. Twoja oryginalność jest po prostu piękna i niezwykle inspirująca :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy: Dziękuje za te miłe słowa :) Cieszę się, że mogę kogoś zainspirować czasem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>