czwartek, 19 marca 2009

"Człowiek jest odpowiedzialny za to, co oswoił"


To taki obrazek z życia podpatrzony przeze mnie kiedyś w Krakowie na Grodzkiej :) Babcia na zdjęciu wygląda uroczo w tym kapeluszu - prawie jak Czerwony Kapturek ;) Dla takich obrazków i refleksji, do których prowadzą należałoby się nie rozstawać z aparatem :)

Fot.: Bastet

Przy okazji postanowiłam się podzielić z wami moją stroną poświęconą w całości fotografii, na której można obejrzeć już zdjęcia z sesji, jakie miałam przyjemność robić :) Z czasem pojawiać będą się kolejne :) Zapraszam:
www.dagmarawojtowicz.yoyo.pl

10 komentarzy:

  1. bardzo mnie wzruszają takie obrazki..eech:/ pozdrawiam serdecznie-magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mówisz, że to urocze. A ja widzę starość, smutek, samotność, biedę i odrzucenie. Dla mnie taki widok wcale nie jest uroczy. Przecież nikt nie chciałby się znaleźć w sytuacji, w jakiej jest ta kobieta. Widocznie inaczej odbieramy rzeczywistość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Matylda: Napisałam, że babcia wygląda uroczo w kapeluszu, a nie, że ten obrazek jest uroczy. A to różnica, nie sądzisz? Napisałam również, że takie obrazki zmuszają do refleksji - czyli do dostrzeżenia tego o czym napisałaś: starości, biedy, samotności oraz zastanowieniem się jaka musiała być sytuacja tej starszej kobiety, która zmusiła ją do proszenia o jałmużnę w ten sposób. Sam tytuł postu też daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. i don't understand the words, but i feel sorry for the old lady. awwww. huhu. good thing she has a dog, she has somebuddy that will stick to her no matter what.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd znam te tytuł... "Mały Książę" oczywiście. Wspaniała książka a zdjęcia twe piękne, szczególnie akty, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Denis: I agree with You. One thing is good - she has got dogs - probably her the only friends. In Cracow many people ask for help and they don't see another way like just sitting on the street and living on charity. Maybe we just know nothing about the life... (sorry for my english)

    OdpowiedzUsuń
  7. widok ostatnio czesto przykuwajacy moja uwage - samotnosc... pelno jej teraz szczegolnie na ulicach wielkich miast.
    Kapelusz babka ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo głębokie zdjęcie. Nie tylko one. Według mnie każda z Twoich fotografii jest "płaszczyzną", na której chcesz ukazać swoje myśli i uczucia. Czekam na więcej takich fotografii, ponieważ jak najbardziej trafiają do mnie w całości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać wśród ludzi jest się także samotnym. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szajra: Dzięki :) W sumie staram się do każdej fotografii dodać wiersz :) Do tej jeszcze nie wymyśliłam :/ Fotografia opatrzona komentarzem słownym, wydaje się wprowadzać ciekawsze pole interpretacyjne. Marzy mi się właśnie taka wystawa zdjęć np. aktu, gdzie przy każdym zdjęciu byłby wiersz :) Nie wiem czy zaglądałaś na linka podanego w tym poście - tam znajdziesz większość moich fotografii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>