poniedziałek, 27 kwietnia 2009

prawie jak Frida Kahlo :)

Tę tunikę znalazłam jakiś czas temu w szafie w rodzinnym domu. Należy do mojej siostry, która nosi ją tylko latem jako sukienkę podomkę :) Szalenie spodobały mi się malarskie motywy na niej, niczym zaczerpnięte z obrazów Fridy Kahlo, acz brak tutaj jej surrealizmu. W zamian za przysługę krawiecką wyświadczoną siostrze mogę ją pożyczać na chłodniejsze dni. Heh, sukienka wcieli się w rolę Kory z mitologii :D Latem u siostry, a zimą zstąpi do Hadesu mojej szafy ;D Pasowałoby coś niecoś poprawić w tej tunice, bo składa się na nią zwykły kawałek materiału zszyty na formę prostokąta, co zdecydowanie sprawia wrażenie worka na ziemniaki :/ Może kiedyś znajdę chwilę czasu, żeby ją nieco ukobiecić ;) Na razie ukrywa swoją bezkształtność pod żakietem :) Może pokombinuję kiedyś do tej tuniki coś z włosami - jakiś misterny warkocz wokół głowy i wielki kwiat przypięty z boku. Heh, krzaczastych brwi sobie raczej nie zapuszczę ;P




tunika: jak się nie mylę znaleziona w lumpeksie
spodnie: lumpeks
żakiet: amisu
balerinki: h&m

20 komentarzy:

  1. jest piękna i rzeczywiście bardzo malarska. zastanawiam się, czy nie wystarczyłby jakiś oszczędny w formie pasek, żeby ją 'ukobiecić' :P

    OdpowiedzUsuń
  2. to gaugin a nie kahlo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy: Mi się akurat z Fridą skojarzyło ze względu na kolory i sylwetki postaci (jest wśród nich również matka karmiąca dziecko piersią) :) Ale faktycznie więcej w nich gaugina, co by nie powiedzieć, że nawet 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaa:D
    te spodnie są naprawde zajebiste :P:D
    i tunika tez swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz, że faktycznie ma coś z Fridy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda jej na podomkę:)) Krzaczaste brwi natomiast wyglądałyby ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sobie wyobrażam jak ślicznie byś wyglądała z taką fryzurą! Ale przy Twoich włosach, to chyba by Ci się pomoc przydała w wykonaniu :-) Świetna sukienka i myślę, że Riennahera ma rację, że pasek by ją "ukobiecił".

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudne spodnie!! świetnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kahlo, czy Gaugin, nieważne, ważne, że ta tunika jest prześliczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. albo raczej Gauguin ;p (nie mogłam sie powtrzymać)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. tunika jest ślicza,a spodnie wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja bardziej mi sie z gaugin kojarzy (zwlaszcza ze ostatnio widzialam na zywo), boska tunika uwielbiam takie malarskie motywy na ciuchach!

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie są prześwietne! i tunika- brak słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealna!! zabrałabym, ukradła !fazę na fryzurę Fridy już kiedyś przeszłam, poza tym ciągle uwielbiam jej ubrazy. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bastet, czy ja Cię przypadkiem wczoraj nie widziałam w tramwaju 3 na pętli na Krowodrzy? Rzuciła mi się w oczy dziewczyna w turbanie. Potem tak sobie skojarzyłam, że to mogłaś być Ty...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pętli byłam wczoraj koło 16-17 w odzieniu "Fridy" :) istotnie w turbanie :) ale w 50 byłam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. to bardziej gauguin http://images.google.com/images?hl=pl&lr=&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7ADBS_en&um=1&sa=1&q=gauguin&aq=f&oq= niż Frida ale i tak mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>