wtorek, 5 maja 2009

Baśnie z tysiąca i jednej nocy - Szeherezada

Ilekroć mam na sobie tę spódnicę przypominają mi się arabsko-persko-indyjskie opowieści Szeherezady, które czytywali mi na dobranoc rodzice, jak byłam mała :) Co prawda Szeherezada miała na obrazku tytułowej książki szarawary, koszulkę choli (?) i charakterystyczne nakrycie głowy (myślę, że strój ten przypomina ten, które noszą kobiety do tańca brzucha), ale i tak wydaje mi się że prezentowany zestaw oddaje co nieco ten wschodni klimat baśni :) Zestaw już niegdyś prezentowałam w wydaniu bardziej zimowym i z akcentem folkloru rosyjskiego (Caryca), ale postanowiłam zmienić kilka rzeczy. Założyłam koturny zakupione ostatnio w lumpeksie, a sweterek i futerko zastąpiłam żakietem, co dodało całości trochę wieczorowej elegancji :) W stroju tym byłam ostatnio na imprezie urodzinowej dwóch znajomych z pracy :). Jeden z kolegów stwierdził, że ubieram się jak bohema :) W sumie jest coś w moim stylu ubierania z cyganerii artystycznej :)



spódnica z tajlandzką metką: sh 1,90 zł :D
top, żakiet: New Yorker
pasek, buty: sh
bransoletki: pull&bear
wiosior: handmade by me :)
kolczyki z pozłacanych blaszek: Floriańska

16 komentarzy:

  1. koturny to masakra,ale reszta śliczna.ostatnio sie zastanawialam kiedy pokazesz sie wtej spodnicy

    OdpowiedzUsuń
  2. no buty ideałem nie są, będę je nosić tylko do takich długich kiecek (spod których nie będzie ich widać w całości) i spodni :) żeby sobie dodać parę centymetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. superfajna ta lengha, no i masz u mnie plus za Marie Boine lecącą w tle, też ją uwielbiam! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale opowieści Szeherezady są bardzo nieprzyzwoite! Mnie rodzice zabraniali ich czytania:D
    Spódnica cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się żakiet, spódnica bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś z cyganeri artystycznej, to chyba artyzm:) Świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś NIEZWYKŁA :-) I pod względem urody i strojów... Chyba urodziłaś się w nieodpowiednim kraju, ale dobrze, że urozmaicasz polskie ulice ;-) Ps.zawsze z niecierpliwością czekam na następne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  11. taka kiecka za taką cenę????
    ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, nigdy nie lubilam takiego stylu,ale ty wygladasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie...Jak Szeherezada...
    Czyli ,to mamy wina ,że obrałaś taki egzotyczny styl?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. TARA: hehe, nie, mama nie ma nic wspólnego z moim egzotycznym stylem. Przeciwnie, jak przyjeżdżam do domu to ciągle mi robi wyrzuty, czy mogłabym się wreszcie normalnie jakoś ubrać ;) Bo ja nawet jak pod domu chodzę, to nienormalnie wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>