piątek, 29 maja 2009

Erotyk



Erotyk



Rozchylam zasłonę nocy

- uda co wcześniej
nie znały Twej czułości

swój oddech
w Twych miękkich ramionach
gubię

zaprzeczam myślom
o ust pragnieniu
co wypić chcą całą miłość
z Twoich

pozwól proszę
do Ciebie przylgnąć
jak niebo do ziemi
i odpłynąć z falami
morza westchnień

o czym Twe dłonie milczą
gdy piersi me
szukają ich kształtu
gdy brzuch mój
wygina się pod łukiem
ich dotyku

... dotyku
co przylgnął do mnie
jak druga skóra
i pieści delikatnością
ostatnich dni

zatop proszę
drżenie serca w sercu moim
i niech ciało moje
Twe gesty uniesień
przenikną do dna


fot. Bastet - więcej zdjęć mojego autorstwa na mojej stronce www.dagmarawojtowicz.yoyo.pl
modelka: B.
wiersz: Bastet

Ps. Rozważam możliwość wysłania tego wiersza na pewien konkurs poetycki, jak myślicie dobry jest? Napisałam go jeszcze w liceum :) Z jednej strony można byłoby go trochę poprawić tu i ówdzie, ale straci chyba ten pierwotny ulotny sens...

15 komentarzy:

  1. Piękny ten wiersz... Dużo wierszy czytam, kiedyś sama pisałam. Ten jest naprawdę dobry, najlepszy fragment moim zdaniem
    "o czym Twe dłonie milczą
    gdy piersi me
    szukają ich kształtu"
    Po prostu cudny...
    Publikujesz na szufladzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wysylaj. popracuj nad stylem i nie sugeruj sie lepkimi pochwalami. wiersz jest slaby i powinnas go poprawic. a pierwotne jego piekno pozostaw dla szuflady i samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam już inny :) -> http://bastetlady.blogspot.com/2008/10/anio-w-krakowie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę, że stać Cię na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem, musisz wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko zależy od rangi konkursu.Ale pracy tutaj dużo, poza tym jest trochę wtórny (wiele podobnych już powstało), nie zaskakuje.
    Pamiętaj, że w większości konkursów odrzucane są wiersze, które były publikowane, nawet w internecie na prywatnych stronach! Jeśli wysyłasz to radę usunąć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ian: którego wiersza tyczą się Twoje uwagi? Bo wysłałam inny wiersz(jak już napisałam parę komentarzy wyżej).
    Ja sobie doskonale zdaję sprawę z niedociągnięć i braków rzemieślniczych "Erotyku". Jest to jeden z moich wcześniejszych wierszy (napisany w liceum). A pokusiłam się o jego publikację na łamach bloga z racji tego, że wielu moim znajomym się bardzo podobał. Rozróżniam 2 odbiory poezji. Jeden - z punktu widzenia osoby rozeznanej w technice warsztatu pisarskiego i głównie pod takim kątem oceniającej dany wiersz oraz drugi - z punktu widzenia osoby, która odbiór ogranicza do doznań subiektywnych, bardziej emocjonalnych lub intuicyjnych i uznającej owe doznania za wystarczające w procesie odczytywania poezji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście uważam ten wiersz za piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie jako laikowi ten wiersz sie podoba.a wysylajac nic nie stracisz tylko mozesz zyskac

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, jako że na technice warsztatu pisarskiego się nie znam to posłużyłam się swoimi emocjami. Wiersz bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. mówię o "Erotyku"... ja nie twierdzę, że jest zły, wręcz przeciwnie, jeśli nie parasz się poezją, stawiasz na chwilowy przekaz, ktory będzie wazny przede wszystkim Ciebie w danej chwili, to oczywiście jest ok. Zgadzam się, że są dwa sposoby patrzenia na utwór, dlatego uważam, że to pozytywne, że zameściłas cos takiego i myślę, że dobrze, że internet daje możliwośc skonfrontowania tego, co pisze się do szuflady z czymś, co nazwać można "publiką" (powiedzmy).Wysłac rzecz jasna nie zaszkodzi, tylko pamiętaj o zakazie publikacji przed konkursem! To może Cię zdyswalifikować.
    bon courage, jak to mówią i powodzenia w dalszych próbach!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdę mówiąc, nie pamiętam już jakim sposobem tu trafiłam, ale zanurzyłam się na chwil parę i wyrazić głośno muszę zachwyt. że w tych dźwiękach mi się przyjemnie topiło, ciamkając sobie gorzką czekoladę, że niesłychanie panna fotogeniczna jest, że ślicznie w swoich fatałaszkach wygląda, że ten klimat mnie na chwilę obezwładnił.
    jeszcze dosadniej zauważam, jak bardzo jestem szara i nijaka. ech, czekolado, ratuj.

    OdpowiedzUsuń
  13. nieprzysiadalna: oj bo się zarumieniłam aż :D
    Swoją drogą też dzisiaj piłam czekoladę, ale białą z wisienkami i gałką lodów waniliowych:D W pijalni czekolady Wedel na Rynku Głównym w Krakowie :) Mniam! Następnym razem skosztuję białej czekolady z powidłami z róży :D

    OdpowiedzUsuń
  14. i do tego jeszcze Kraków, mój kochany Kraków, no właśnie, pannie chyba za dobrze jest. :) jak czekolada biała z różą smakuje - nie wiem. wiem za to, że klasyczna jest z nią wyborna. a ja to bym sobie warszawski koktajl pierniczkowy z lodami wypiła, gdybym zasłużyła, ale nie mam chyba czym, bo od nauki uciekam wszelkimi możliwymi sposobami.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>