środa, 20 maja 2009

Orientalnie

Mój dzisiejszy outfit (w wersji bez turbanu) został specjalnie przygotowany na okazję sesji zdjęciowej dla "Dziennika Polskiego" :) Mam nadzieję, że za kilka dni będę się mogła pochwalić jej efektami. Zdradzę tylko, że zdjęcia były robione na terenie pustostanów fabrycznych :) Pierwszy raz w życiu miałam przyjemność pozowania profesjonalnemu fotografowi (Grzegorz Ziemiański) - i jak zwykłam stać po drugiej stronie aparatu, to przyznam, że nawet mi się spodobała ta nagła odmiana :)
Na modelkę się niestety nie nadaję z racji niskiego wzrostu i pewnego kompleksu mojego, który podzielam z Pinkshelf :/ No cóż... ale potraktuję tę sesję jako bardzo miłą przygodę :) A nóż widelec, na tej jednej się nie skończy :)

Namiastka sesji w postaci domowych fotek:



spódnica, pasek: lumpeks
top: h&m
kolia: h&m
kolczyki: c&a
bransoleta: india shop

7 komentarzy:

  1. chcę taki pasek.... świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz komentuję coś u Ciebie,bo postanowiłam się wziąć do udzielania się na blogach a nie tylko bezwstydnego podglądania. Ale do rzeczy, masz świetny styl, bardzo podoba mi się konsekwencja w Twoim ubiorze i miło mi Ciebie oglądać. Jeżeli można to poproszę jeszcze więcej postów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękną biżuterię. Kolia mnie zauroczyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że cały czarny, to bardzo mi sie podoba ten zestaw:P:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kama: dziękuję :) A ja czekam na Twoje posty w maxi dress :) Moja skromna kolekcja liczy zaledwie 5 sztuk, od dłuższego czasu cierpię na chroniczny brak gotówki :/ Mam nadzieję, że ten stan minie kiedyś, choć i tak zapewne nie dorównam kolekcji Baglady - królowa jest tylko jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała w czerni(no prawie)Chyba nie muszę mówić,że kapitalnie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny pasek i bransoletka :)
    nazwa

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>