czwartek, 14 maja 2009

Turban

Nie miałam czasu wcześniej zrobić fotek mojego dzisiejszego uczelnianego outfitu, więc te takie wieczorne podratowane nocną lampką :)
Chciałam pokazać jeszcze jeden sposób zamotania turbanu. Ta chusta z racji tego, że jest dość długa i szeroka pozwala mi na więcej kombinacji. Oprócz mojego standardowego patentu wiązaniowego stosuję właśnie taki :) W sumie za każdym razem mi trochę inaczej wychodzi ;) Proces motania tego rodzaju turbanu jest trochę bardziej skomplikowany,więc nie wiem czy mi się uda zademontrować kiedyś taką instrukcję obsługi krok po kroku.
Ostatnio często widuję dziewczyny w turbanach i zawsze irytuje mnie to, że zostawiają wiszące frędzelki od chusty z tyłu głowy. Ja staram się wszystko tak poupychać, żeby nie było widać ani wiązania, ani tych nieszczęsnych frędzli. Chyba lepiej to tak wygląda :) Gdybym miała gęstą czuprynę albo dredy, wyglądałoby pewnie jeszcze ciekawiej (objętościowo) :) Mi musiał wystarczyć mój mały koczek na czubku głowy ;)

Ps. W przyszłym tygodniu będę miała profesjonalną sesję zdjęciową dla jednego z dzienników :) Okazało się, że artykuł z wywiadem jednak się ukaże :) Nie mam pojęcia jakie będą efekty sesji, ale mam nadzieję, że uda mi się nimi pochwalić również na blogu :)




chusta: sh
spódnica, top w panterkę: sh
żakiet, torba: New Yorker
balerinki: h&m

9 komentarzy:

  1. Witryna http://www.adoptedaustralian.net żąda podania nazwy użytkownika i hasła. Komunikat witryny: "Gloryliberty Mix"Czy twój blog coś ode mnie chce?

    A tak poza tym, chyba też w jakąś dużą chustę zainwestuje na lato, żeby mi słońce przestało włosy wypalać. W czapce z daszkiem wyglądam idiotycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, też mi się to kilka razy pokazało i nie mam pojęcia, co to w ogóle jest?? Wie ktoś co to jest?

    Pocieszę Cię, że ja w czapkach w ogóle nie wyglądam :0 jak w nocniku normalnie... więc turban jest dla mnie jedyną alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w turbanie...
    I trzymam kciuki za sesję zdjęciową:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać po wszystkim,chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stęskniłam się już za Twoim wizerunkiem w turbanie, więc bardzo się cieszę, że znów się pojawił. A to wiązanie to, widzi mi się, że bardzo skomplikowane jest. Ja dołączę się do grona "nieczapkowych" bo także nie wyglądam...

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie zamieść instrukcję do tego turbana :D jest super :D i jak zawsze wyglądasz ...tak jak powinnaś czyli super :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się tam te frędzelki podobają ;) bo czasami wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będzie instrukcji?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trafilam przypadkiem :] muzyka mnie poniosla w inny swiat :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>