wtorek, 30 czerwca 2009

Szafiarska akcja wędrowna! Tego jeszcze nie było - Bastet w sukience mini :D !

Pomysłodawczynią Szafiarskiej Akcji Wędrownej jest Riennahera :)



Wędrowny sweter dotarł w końcu do mnie :) Przyznam, że odkąd wiadomo już było jaki konkretny model sweterka będzie przechodził z rąk do rąk szafiarek wiedziałam! że właśnie tak będzie wyglądała moja stylizacja :D Modliłam się tylko o dwie rzeczy:
1. żeby nikt nie podkradł mi pomysłu ;>
2. i żeby sweter był na tyle długi, żeby mi chociaż pół tyłka zakrył ;)
Sama się sobie dziwię skąd u mnie - maniaczki długości maxi - pomysł na mini :) Chyba nie odważyłabym się wyjść w takim zestawieniu do ludzi w świetle dziennym (aż tak bardzo nie lubię zwracać na siebie uwagi ;)), no ale na jakąś imprezę (w towarzystwie osobistego bodyguarda ;D) czemu nie (?). Rozważam nawet możliwość poszukiwania tuniki o podobnym kroju (byle nie z wełny :/) :)

I jak wam się podoba taka wersja?


Ps. Łaskawość jakaś spłynęła na mnie pod wpływem podleczenia i mogę was dzisiaj raczyć widokiem swoim bez długiego rękawa :)


sweter: Big Star
panterkowy top, leginsy, pasek: lumpeks
mokasyny z frędzlami: allegro
bransoletki: orient express
kolczyki: h&m

32 komentarze:

  1. łał! ale drapieżna laseczka! szokująca przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz bosko;) I takie zgrabne nogi ukrywać pod długimi kieckami;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam się bardzo podoba. Masz zajebiaszcze nogi, nie wiem, skąd twoje upodobanie do maxi- ja bym zabiła za takie nóżki :) No ale, dobra, wiem, kwestia smaku i.. Samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podoba bardzo. warto odświeżać swoj styl od czasu do czasu. nogi masz ładne i należy im się coś od życia. plus zwierzęcy motyw w tym wypadku strzał w dziesiatkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie,,,ale Ci ładnie w mini :)) nie chowaj się tak często za tym długimi kieckami!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Świetnie :D
    Powiedziała bym , ze to takie w moim stylu:P
    Sama na to nie wpadłam jak sweter był u mnie, ale bbbbbardzo mi sie podoba ta stylizacja!
    MEGA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, Bastet ma nogi?! i to jakie! :)
    bardzo fajna stylizacja i muszę Ci powiedzieć, że właściwie miałam podobną ale w końcu wybrałam zdjęcia, na których tego nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O damn, masz świetne nogi! Nie ukrywaj ich przed światem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. so so sexi!
    no i makijaż bardziej wyraźny od kilku postów, bardzo bardzo podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde wielki ten sweter! ;) ale za całokształt super.

    OdpowiedzUsuń
  11. taaa jestem okropną egoistką :D Oszczędzam facetom takich widoków, zwłaszcza tym podchmielonych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, rewelacja!
    nie wiem, co jest grane, ale nawet na twarzy wygladasz przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  13. W krótkiej też Ci dobrze.Chyba należysz do tych osób,które wyglądają dobrze w każdym ciuchu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super! W tej, i w każdej innej stylizacji. Podglądam od jakiegoś czasu i napatrzeć się nie mogę. Wrocław pozdrawia Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to wielki błąd że nie chodzisz w mini bo wyglądasz po prostu genialnie, jeszcze ta pantera. Zdjęła bym tylko ten pasek bo pantera na nogach i na górze wystarczy jeśli chodzi o ozdobniki. No ale całośc: ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powinnas od czasu do czasu nosic taką dlugosc-ja to jestem gruba to musze nosic maxi dress,ale takich nóg szkoda nie pokazywac:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świtnie jedna z najlepszych Twoich stylizacji, bardzo mi się podoba i śliczne te buty

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaskoczyłaś wszystkich :-D Wyglądasz zajebiście, naprawdę, i jakie Ty masz zgrabne nogi!!! Powinny częściej widywać światło dzienne :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalnie.
    Podoba mi się ten pomysł. Świetnie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał!! Jestem w szoku w pozytywnym tego słowa znaczeniu:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała stylizacja świetna, szczególnie ta panterka! ;D
    Kobieto, jesteś stworzona do mini, więc przełam swoje uprzedzenia ;> Dla mnie te połączenie to mistrzostwo, a tunika jak najbardziej byłaby fajna (;

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej,jesteś jedną z nielicznych osób które REWELACYJNIE wyglądają w rajstopach w taki wzór.
    Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój pomysł na sweter :) I te legginsy są świetne! Jakie masz zgrabne nogi...! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Supeeeer!!! Najlepszy pomysł na ten sweter! No i napisze to co poprzednie koleżanki: przy takich zgrabnych nogach powinnaś częściej nosić mini!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Rajstopy są boskie wszystko ładnie, gra i wcześniej nie było widać tych wspaniałych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  26. jest to jedna z najlepszych kreacji z tym swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Took me time to read the whole article, the article is great but the comments bring more brainstorm ideas, thanks.

    - Johnson

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten pomysł z wędrującym swetrem mnie powalił - super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze skomponowany zestaw. A Twoje nogi są bardzo zgrabne i nie musisz ich chować. Stylizacja na kocicę pasuje do Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>