wtorek, 7 lipca 2009

Czerwona jak cegła...

W sumie miałam zaprzyjaźnić się z turbanem na najbliższe parę tygodni :) Ale jakoś próbuję się przyzwyczaić od wczoraj do swojego nowego wizerunku... Może powinnam się wytłumaczyć wam jakoś, bo pewnie zaspamujecie mi komentarze zaraz ;) Tak, ja wiem, co mogło mi strzelić do głowy, żeby z tego pięknego koloru włosów jaki dotychczas posiadałam zrobić się na "czerwono"?! Na swoje usprawiedliwienie napiszę, że w pierwotnym zamyśle to miał być mocny rudy - Mysz zasugerował, żebym się właśnie przefarbowała na ten kolor. Poszliśmy po farbkę. Mysz obstawiał jasny rudy, a ja z obawy, że wyjdzie mi jakiś pomarańczowy sięgnęłam po ciemniejszy odcień :/ Och! Mogłam go posłuchać :@ Teraz zastanawiam się czy zostawić włosy takie jakie wyszły i uzbroić się w cierpliwość aż się spiorą trochę (trwała farba :/), czy próbować jakoś stonować ten odcień przykrywając go np. jasno-brązowym. Co myślicie?
Ehh a chciałam tak w ogóle pochwalić się spódnicą z lumpów w kolorze cegły, który idealnie odpowiada mojej karnacji :] Pocieszam się właśnie, że mam choć jedną kieckę do której mi włosy pasują ;D mam nadzieję, że nie będę musiała garderoby wymieniać ;)
Mysz stwierdził, że w tym kolorze i tak mi lepiej niż w moim naturalnym :) Czy faceci w ogóle potrafią być obiektywni? To tak a propos sytuacji kiedy z udawaną powagą i szczerością mówią nam: - Nie kochanie, nie wyglądasz w tym grubo!
A w rzeczywistości myślą: "Mogłabyś schudnąć 10 kg, żeby chociaż tych opon nie było widać:/ Mam nadzieję, że nie spotkam żadnego kumpla, jak będziemy iść razem!" :@.




spódnica, japonki: lumpeks
top: h&m
piórka: c&a

54 komentarze:

  1. Matko kochana Bastet wyglądasz...ŚWIETNIE!!!
    Naprawdę teraz jesteś wyraźniejsza ,wydaje mi się że ten kolor po prostu dodał Ci charakteru.
    Strasznie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor absolutnie boski! Mysz ma rację - lepszy niż naturalny. Zostaw jak jest, nie ruszaj, nie zmieniaj. Od razu jakaś mniej blada się zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze raz powtorze,ze bardzo mi sie podoba,napisz mi w watku na szafiarkach jaki kolor chcesz

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, co chcesz świetnie ci w tym kolorze! :)
    ładna stylizacja, do której ten kolor właśnie idealnie pasuje ;) twój Mysz ma rację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No gdybyś nie zamieściła tekstu i gdybym wcześniej nie czytała dramatycznego wpisu na forum, to byłabym przekonana, ze zmiana koloru była jak najbardziej świadoma i celowa. Wyglądasz cudnie! I nie piszę tego tylko dlatego, ze sama właśnie niedawno zmieniłam kolor na rudy ;) Naprawdę jest Ci do twarzy. Podoba mi się o wiele bardziej, jest ciekawszy niż Twój naturalny kolor. Mam nadzieję, że się szybko oswoisz. Na brąz zawsze zdążysz zafarbować, daj sobie trochę czasu na rudy. Czasem warto posłuchać faceta ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!Wyglądasz jeszcze piekniej niż poprzednio.Nic nie farbuj, zostaw tak jak jest

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się osobiście bardzo podoba. zwłaszcza z niebieskimi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo naturalny kolorek wyszedł, swietnie wyglądasz ! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. ale suuper! jaka to farba dokładnie i czy zużyłaś 2 opakowania na swoje długie włosy? też takie chce!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :) i włosy i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tylko ubolewam nad faktem, że ten odcień jest bardziej czerwony niż rudy:/ Może uda mi się za jakiś czas właśnie bardziej rudy kolor uzyskać :)
    Anonimowy: To była farba Palette. Odcień: Czerwień Granatu. Zużyłam 2 opakowania :)
    Ps. Jak mogłam liczyć na rudy kolor, skoro w tytule odcieniu był czerwony - nie mam pojęcia! Zwiodło mnie zdjęcie pani na opakowaniu;P

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z poprzednimi wpisami!!! nie zmieniaj koloru!!! ten nowy jest doskonały!

    pozdrawiam Emka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez turbanu i opaski, w takim kolorze włosów i w połączeniu tych dwóch kolorów wyglądasz fantastycznie! Nic nie zmieniaj, ten kolor wygląda na Tobie bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zamarłam!!!
    jaka Ty teraz jesteś piękna w tym kolorze włosów!!!!!
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja te włosy!!!!!!!!!!!!!!!! podkreślają rysy twarzy:)zmiana na ogromny +

    OdpowiedzUsuń
  16. No i proszę. Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Bastet, Bastet! Najpierw przeczytałam Twój dramatyczny wpis na forum, już zdążyłam Ci bardzo współczuć, potem czytam i czytam tego posta i jest mi Ciebie tak mocno żal, że taka wpadka z takich pięknych włosów i nagle spoglądam na zdjęcia...Ty panikara jesteś! Wyglądasz PIĘĘĘĘĘKNIE!!!!!!!!!!!!! Nic nie zmieniaj! Ten kolor pięknie podbija kolor Twojej karnacji i bardzo pasuje do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam identyczny kolor na głowie i pocieszę Cię że za jakiś czas Twoje włosy staną się rude:) ja przynajmniej tak właśnie miałam. Pozdrawiam!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  19. bastet wierz,ze zaden fryzjer nie ruszy tego koloru skoro farbowalas palette?to najgorsze gówno wsród farb

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor jest świetny! nic nie zmieniaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. do tej pory Mysz wydawał się słodziakiem, ale teraz...że Ci lepiej niż w naturalnym?!?!?!?! SKANDAL.

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNIE CI W TYM KOLORZE! Naprawdę. Sama chciałam biec po ten odcien.. dopóki nie doczytałam z jakiej firmy ;p Niestety ufam tylko Loreal'owi.. a o Pallete same najgorsze rzeczy słyszałam.

    Co nadal nie zmienia faktu ,że wyglądasz fantastycznie :) W jakiś niesamowity sposób ożywia Cie i nadaje charakterku.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko! Nie spodziewałam się takiego odzewu :D Dzięki za pocieszenie :)
    Też się niestety po fakcie dowiedziałam, że palette to najgorsza firma :/ Następnym razem spróbuję podobnym odcieniem z lepszą farbką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. powinnam powiedzieć że wyszło ładnie,ale nie powiem bo wyszło po prostu ...ZAJEBIŚCIE,świetny kolor ja walcze o taki od pół roku ale z czarnych trudno zejść na jasny i nie znisczyć włosów...znów aktualizowałaś playliste-jak zawsze trafiasz w mój gust!!...twoja skóra dużo ładniej sie prezentuje z tą barwą...ale powiem tak twoja grzywka jest jak dla mnie za Ciężka,nie chodzi nawet o to czy Ci pasuje(bo wygląda dobrze) ale ty mi się wydajesz takim wolnym duchem,zwiewne suknie włosy czesane wiatrem itd...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz w tym kolorze.

    Do znających się na farbach: co nie jest "gównem" (że zacytuję Baglady)?

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie kolor włosów REWELACJA :) Sama takie miałam, przez 3 lata różne odcienie czerwieni i bordo, potem już miałam zielone odrosty.. to dopiero było przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny kolor, wyglądasz rewelacyjnie, na Twoim miejscu bym nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ej, świetnie Ci w tym kolorze, świetnie

    OdpowiedzUsuń
  29. a i dwie z piosenek Tori Amos Ci nie chodzą...a to bardzo kiepsko

    acha i zapraszam do siebie(oczywiście jest to niezobowiazujące zaproszenie!)
    http://intheflowerpowerwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. szalowo! to Twoj kolor! podkresla Twoja urode ! slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie wyglądasz przepięknie i choć wypowiedź Mysza zakrawa na skandaliczną ;) muszę się z nim zgodzić w 100% nie zmieniaj!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem na tak. bardzo mi się podoba, oj bardzo.jesteś atrakcyjną kobietą, a ten kolor włosów podkreślił Twoją urodę.pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor fajny, ale jako stara wyżeraczka (nie miewam naturalnych włosów, bo za dużo siwych) pocieszę Cię (albo zmartwię:) że taka kolorystyka najszybciej się spłukuje i niedługo rzeczywiście będziesz ruda. I daruj sobie palette na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjnie Ci w tym kolorze!!!! a na forum taka panika!! bardzo mi sie podoba!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  35. nie no zdecydowanie dobry kolor :) jasniejszy mógłby byc za jaskrawy :) a tak jest elegancko i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana,wyglądasz świetnie!Już nie narzekaj,bo nie wyglądasz jak Michał Wiśniewski ;) Naprawdę ładnie wyglądasz w tym kolorze!!

    OdpowiedzUsuń
  37. bosko! bardzo Ci do twarzy w tym kolorze. nic nie zmieniaj, bo szkoda niszczyć włosów!!! sama też chciałabym rudy, ale moje naturalne włosy są cieeeeeemnobrązowe i dupa...więc ostatnio walnęłam se czarne-bo ten kolor też pragnęłam i jestem zadowolona.pozdro

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz pięknie, zawsze poziwiałam Twoje włosy, ale teraz mają o wiele więcej wyrazu, nie schodź z tego koloru!!

    OdpowiedzUsuń
  39. ten kolor jeast absolutnie cudowny!! ja bym nic nie zmieniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak możesz myślec że jest do bani???? rewelacyjnie wyglądasz w tym kolorze, a w zestawieniu z niebieskim to już wogóle bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kolor jest świetny. i nie jest aż taki czerwony, spokojnie. wyglądasz bardzo ładnie- ożywia ci twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam pisać wcześniej, że z sesji na sesję wyglądasz coraz bardziej nieziemsko. Ze zwykłej dziewczyny przemieniasz się w prawdziwą modelkę! Poza tym jesteś śliczna! A kolor włosów dodał ci charakteru! Aż samej mi się zachciało kolor włosów zmienić! Jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się, podoba mi się bardzo! Tak jakoś bardziej wyraziście wyglądasz, super!

    OdpowiedzUsuń
  44. palette jest faktycznie do niczego, ale jak pofarbujesz nią tylko raz nic się nie stanie:)) ja ostatnio też farbowałam się na rudy, z tym że bardzo jasny, wręcz pomarańczowy, oczywiście palette i dopiero po fakcie dowiedziałam się, że to nie był najlepszy wybór. ale jak na razie włosy są naprawdę w porządku, kolor ciut się sprał, nic poza tym. za jakiś czas znów zmienię kolor, tym razem inny odcień rudego z innej firmy i mam nadzieję, że dobrze mi się przyjmie :))

    a, i bardzo dobrze Ci w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Niesamowite....
    chciałabym Ci kiedyś zrobić zdjęcia... ahhhhh
    ta fraza chyba zastąpi oklepane "jestes cudowna" ;) i wg mnie wyraża o wiele większe emocje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie! :P
    mi się tez bardzo podoba i kolor włosów i stylizacja:P
    Widzę, że ostatnio szafiarki wzięło na rudy :P Robaczek tez przeciez niedawno sie przefarbowała:P
    Ja nieługo zdejmuje warkoczyki i też będę ruda:P moemy grono założyć:P ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziewczyny, aż się na twarzy opaliłam od tych waszych komentarzy :) Faktycznie kolor się spiera już troszkę. Najśmieszniejsze jest to, że Mysz mnie farbował i nie chciał moich rad słuchać (od paru lat farbuję swoją mamę). Efekt tego jest taki, że wyszła mi ciemniejsza grzywka i jasne pasemka z tyłu głowy (bo nie dokładnie farbę położył):D Zarzuciłabym jeszcze raz farbkę żeby wyrównać ten kolor, ale poczekam jeszcze z tydzień :)
    I jeszcze raz dziękuję za te wszystkie miłe komentarze :) Nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej. Uważam, że kolor jest świetny! Ale tak na przyszłość to nie farbuj włosów farbą ze sklepu tylko goń do fryzjera. Wiem co mówię, eksperymentowałam z takim farbowaniem wiele razy. Takie farby strasznie niszczą włosy. Lepiej jednak wydać trochę więcej ale mieć idealny efekt. Wiem, że jest różnica w zapłaceniu 30paru zł za farbę a ponad 100 u fryzjera (też mam tak długie włosy więc rozumiem ból cen fryzjerowych :p ) ale naprawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  49. Zaskoczyłaś mnie, jak i z resztą chyba wszystkie szafiarki, ale jak najbardziej pozytywnie :-) Zwykle nienawidzę wręcz włosów farbowanych i nie zdecydowałabym się popełnić tej zbrodni przed 40 ale Tobie dobrze w tym kolorze. (Dziwi mnie tylko fakt, że to Twój mężczyzna coś takiego zasugerował :p )

    ps. niczym się nie 'dofarbowuj', bo tylko zepsujesz efekt to raz - dwa z włosów już nic Ci nie zostanie, trzy - podobna każda farba, niezależnie od odcienia z czasem 'rudzieje' ;-)

    ale wyglądasz naprawdę zajebiście, masz nasze poparcie w 200% :-D

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW! Ja również oniemiałam z wrażenia, ujrzawszy zdjęcia. Jest super! Właśnie wyraziście, z tzw. "pazurem", bardzo twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie również bardzo podoba się Twój kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  52. nic nie zmieniaj! kolor świetny!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>