wtorek, 14 lipca 2009

Panterkowy tryptyk - odsłona II. Panterka w stylu safari :)

Tym razem panterkę postanowiłam połączyć ze stylem safari. Przełamałam dominującą biel sukienki lnianym żakietem w kolorze khaki. Głównym akcentem uczyniłam zwięrzęce wzory - odważyłam się założyć turban w panterkę :) Dodałam biżuterię w stylu etnicznym, która powtarza w mniejszym stopniu owe ciapki z turbanu i założyłam na rękę bransoletkę imitującą skórę węża. Szkoda, że nie posiadam panterkowych butów, które dodały by jeszcze większego pazura całości :) Mokasyny chyba jednak nie najgorzej w tym zestawie wyglądają :)

biała maxi dress: stradivarius

żakiet: lumpeks

biżuteria: handmade by me

chusta w panterkę, bransoleta: Oh! Calcutta! - sklep indyjski

20 komentarzy:

  1. o rany, jaka piękna sukienka.. nie wiem czemu musiałaś się odważać na panterkowy turban. wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasa jak zwylke...
    khaki i biel bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw! Ja jednak wolę Cię w rozpuszczonych włosach. Szczególnie po farbowaniu masz się czym chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy zestaw i niezwykle odważny ;D turbany powoli zaczynają mnie przekonywać (:

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się taka elegancka wersja z marynarką.

    OdpowiedzUsuń
  6. turban jak zawsze wyszedł genialnie i jakoś to że jest w panterke nie jest ani troche szokujące,zestawiłaś te afrykańskie wzory z dużą klasą,tym razem podoba mi się wszystko od A do Z:)

    ps.znów wybrałaś świetne piosenki

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się jednak bardziej podoba odsłona pierwsza. ale to pewnie dlatego ze kocham czerń a za bielą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz nieziemsko. Mój ulubiony Twój zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo kobieco, podoba mi się połączenie białej sukienki z tym żakietem (kurcze mam podobny w szafie z cywilnego) no i ten turban - klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz przepieknie- z jednej strony elegancja, z drugiej dodatki z pazurem. Super zestaw. I nie martwilabym sie brakiem butow, tak jest akurat tak jak ma byc, niczego za duzo, niczego za malo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lniane żakiety, chociaż sama na żaden nie mogę trafić w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A panterkowe koturny widziałam teraz w H&M :) jeśli byś chciała...

    Mnie ten zestaw powalił - pięknie, kobieco, delikatnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny turban. Widzę, że zaopatrujemy się obydwie w Oh Calkuttcie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mialam kiedy przegladac Twoich stylizacji ostatnich, malo czasu a tez to, ze bardzo slabo tu sygnal lapie... Nadrabiam dzisiaj i jestem jak zwykle pod wrazeniem! :-) Pozdrawiam Cie goraco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. super :) bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnimi czasy bez neta jestem więc przepraszam za swoją nieobecność
    Sudarshini: w Calcucie mam akurat przyjemność pracować :))

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję ślicznie. spódnica indiashop chyba, a bluzka na ciuchach. dzielnie ćwiczę robienie turbanu wg Twojej 'recepty' ;) uwielbiam taki styl jak Twój :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne afrykańskie zestawienie:)

    Pozdr.
    malpiszonvelmuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. tu es plus que superbe et j adore ton style je vais me permettre de mettre ton lien sur mon blog et me mettre en lectrice fidele ;O)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>