piątek, 10 lipca 2009

Tryptyk panterkowy - odsłona I

W najbliższym czasie będzie znowu panterkowo na blogu. w sumie większość zestawów jest już dobrze znana, ale zawsze można je odświeżyć drobnymi szczegółami, które w zasadzie zmieniają jednak bardzo wiele :)
Dzisiaj panterkowa maxi kiecka w zestawie z motylową bluzką ( skusiłam się po "Akcji Wędrownego Swetra" na zakup mini sukienki :D). Dzisiaj pełni rolę bluzki, ale pewnie pochwalę się niebawem wersją sukienkową :)
Najcenniejszym łupem jest wielki etniczny naszyjniki, który kupiłam - UWAGA! - w lumpeksie :D To oko przypomina mi symbol boga Ra :)



Ps. Heh, jakiś czas temu kolega z pracy zwrócił się do mnie słowami: - Ty mi kogoś przypominasz.
Ja: - Kogo?
Kolega: Tą... no... Nefretete :)
Nie muszę pisać jaką miałam ucieszoną minę :D

sukienka, naszyjnik: lumpeks

kolczyki z kości: hand made by me

bransoletki: India Shop

bluzka: New Yorker

rzymianki: Kleparz

5 komentarzy:

  1. bardzo bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterek. muszę odszukać tą sukienkę w całości. wygląda interesująco. cudny łup z sh. piękny naszyjnik. no i ci nasłodziłam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. oh this is just so cool. Perfect! i love the necklace

    OdpowiedzUsuń
  4. już jestem ciekawa wersji mini sukienkowej:)...a to zestawienie całkowicie Bastetowe czyli świetne!:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>