wtorek, 28 lipca 2009

Wycieczka do Tyńca



Parę dni temu byłam w Tyńcu z rodzicami :) Muszę przyznać, że naprawdę przepiękna okolica! W przyklasztornych budynkach znajduje się biblioteka oraz restauracja. W kościele w Tyńcu organizowane są koncerty, a sam klasztor benedyktynów znany jest również z rekolekcji. Na placu przyklasztornym w oczy rzuca się wielka studnia, która otoczona jest ciekawą legendą :) Można też nabyć w przyklasztornym benedyktyńskim sklepiku produkty z tamtejszej manufaktury: zioła, konfitury, lecznicze alkohole "od siedmiu boleści" :D, książki z przepisami kucharskimi, wędliny i nabiał, jajka, ziołowe mydełka, szampony oraz benedyktyńskie piwo :) Zaopatrzyłam się tam też w cukierki anyżowe :D W zeszłym roku jadłam bez opamiętania lody o smaku anyżu w lodziarni w Galerii Krakowskiej (przy fontannie), ale ku wielkiej mojej rozpaczy w tym roku ich nie widziałam ;(.





I mój outfit z dnia tamtejszego.


Szrawary: Mój łup z warszawskiego india shopu
top: Amisu
Mokasyny: Graceland
Torba: allegro
sweterek: Top secret
apaszka w panterkę, kolczyki: lumpeks
zielony kieł: Oh! Calcutta! :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam fiolet a w takiej stylizacji jest tym bardziej wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po każdym twoim wpisie mam ochote krzyczeć-,,ja chce wyglądać tak jak ta kobieta!!!'' i nie mam na myśli tylko twoich strojów,wyglądałaś ślicznie jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  3. tres joli,le sarouel violet est extra tio,joli ensemble ;O)

    OdpowiedzUsuń
  4. od pół roku szpieguję Twój blog i dopiero teraz wpadłam na to, kogo mi tak przypominasz... Masz rysy Anny Marii Jopek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym kiedykolwiek miała chodzić w szarawarach to tylko w tych!!! Strasznie mi się podobają.
    A z produktów benedyktyńskich mogę doradzić miody pitne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>