środa, 19 sierpnia 2009

Być jak Wojtek Cejrowski :)

Boso i z tykwą z yerba mate - to chyba najszybsze skojarzenia z Cejrowskim :D Od mate jestem uzależniona od paru lat. Teraz będę mogła ją pić w należny jej sposób :) Dostałam dzisiaj w prezencie urodzinowym od Mysza tykwę z bombillą :D :*:* Zrobię dzisiaj pierwsze próbne parzenie :) A tymczasem uciekam na kawę do knajpki Turnaua z przyjaciółką, która obchodziła urodziny wczoraj :D Moja najlepsza kumpela z liceum też ma dzień wcześniej ode mnie urodziny :) Cóż za zbieżność dat :D Nieprawdaż?

Image and video hosting by TinyPic

11 komentarzy:

  1. Nie bądź jak Cejrowski! To zacofany homofob :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli mam być szczera to twój styl jest coraz lepszy , kiedyś nie zbyt mi się podobały twoje zestawy były takie hipisowsko -etno oklepane:) ale jest coraz lepiej bardziej egzotycznie bardziej oryginalnie po prostu ładnie:)i bez grzywki wyglądasz o wiele lepiej .
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam moje próbowanie mate (maty?). W gliwickiej herbaciarni.
    Sama nie zdecydowałam się na mate i dobrze, bo nie wypiłabym jej. Popijałam więc cytrynową yerbe mojego byłego. Uch.
    Może jeszcze kiedyś spróbuję, kto wie? Póki co wierna jestem moim naparom - heh, one nigdy mu nie smakowały. ^^

    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    Mój lamvak też namiętnie pije mate (i także lubi Cejrowskiego), a ja nie mogę zrozumieć, jak można to pić. Przecież mate śmierdzi tytoniem! Chyba, że ja mam az tak spaczony węch. No ale ja w ogóle nie piję herbat żadnych ani kawy, więc pewnie to moje dziwactwo, a nie reszty społeczeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego życzę w tym pięknym dniu :*
    M.P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Życzę znalezienia wymarzonej pracy i świeżego spojrzenia na wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego!
    bardzo podoba mi sie Twoj stroj i to zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sh: a napisałam coś o tym, że się z nim identyfikuję? ;) Ja tam nic do niego nie mam :)
    Anonimowa Aga: Jeśli ja mam być szczera, to mam ochotę zrobić generalne porządki na szafie i powywalać archiwalne posty :) Drzwi z kotem miały swój urok, ale światło jakie tam było, działało zdecydowanie na niekorzyść prezentacji ubiorów :/ A no i tak jakoś mi się wreszcie styl ugruntował :)
    Beao, elfka: ja w ogóle nie pijam klasycznej mate, ma zbyt cierpki smak. Sięgam zawsze po te z dodatkami (z karmelem, żurawiną, kokosem, guaraną, ananasem,... i dużo by tu wymieniać :)). Mają zupełnie inny smak. I tu się też muszę przyznać do profanacji jakiej dokonuję na mate - słodzę ją :x Nie jadam prawie w ogóle słodyczy (alergia na czekoladę) ani owoców, więc chociaż herbatę sobie słodzę :D Choć jak się zastanowię teraz to w tykwie chyba nie bardzo z tym słodzeniem wyjdzie :/ Będę się musiała odzwyczaić od cukru :,(

    Dziękuję wszystkim za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm jak cejrowski?
    stylistycznie - tak.
    osobowosciowo - nigdy w zyciu!

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>