piątek, 21 sierpnia 2009

Country girl

... gdybym jeszcze miała stosowny kapelusz :)
Już dawno zapowiadałam zestaw białej maxi dress i kamizelki. Ta którą dotychczas posiadałam wydawała mi się jednak zbyt zabudowana do niej. Szukałam więc od paru miesięcy odpowiedniego fasonu w lumpeksach. Przestałam dawno liczyć na to, że znajdę takową w dziale damskim, bo we wszystkie jakie znalazłam, mogłam po prostu zmieścić się kilkakrotnie :/ Zaczęłam więc przeglądać wieszaczki z ciuszkami dla dzieci. Tam z kolei kamizelki były za małe o jeden rozmiar, ale już bliższe były tej poszukiwanej przeze mnie :) Tą kamizelkę zobaczyłam na wystawie jednego z lumpeksów na Kalwaryskiej :) Poszukiwanie zakończone sukcesem :) Idealny fason, bo mogę ją nosić rozpinaną - o taki efekt mi właśnie chodziło. Poddałam ją tylko zwężeniu, bo była na mnie troszkę za szeroka pod pachami. Voila! :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sukienka: kupiona 2 lata temu na wyprzedaży w Stradivariusie :)
przypinka z okiem Ra: Pasaż Hetmański
drewniane kolczyki: hand made by me :)

11 komentarzy:

  1. piękna sukienka i piękna kamizelka. bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelki to zmora chyba wszystkich lumpeksów :) ja z kolei w rzadko którą mogę się dopiąć ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze dodalaś tę przypinkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dorzuciła bym jeszcze kilka fajnych badzików ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znowu ta telepatia-ja dzis czarna maxi dress ty biala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchlandy to potęga :) Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekł mnie detal-przypinka. Dbasz o każdy szczegół:)U mnie na blogu dziś moja pierwsza maxi dress^^

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja swój wczorajszy post nazwałam właściwie 'western girl' ... ja do listy mych lubych szaf i co widzę? u bastet 'coutry girl' :-D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>