poniedziałek, 3 sierpnia 2009

kolczyki - moje ulubione od dziś :D

No i fotka w wersji z kolczykami, które chodziły za mną w myślach od paru dni :D Szaleństwo! Jeszcze takich wielkich nigdy nie miałam :D


Te chyba bardziej pasują do całości stroju :)
Ps. Zostałam dziś zaczepiona przez jakiegoś wolontariusza z green peace'u, który lazł (inaczej tego nie nazwę) za mną cały rynek, próbując mnie przekonać ... w sumie nie wiem do czego, ale argumenty o malowaniu fok (absurd) jakoś nie przemówiły do mnie totalnie. Dobrze, że mam siostrę w konkurencji :D -> WWF

17 komentarzy:

  1. Magicznie wyglądasz w fiolecie :)

    Za mną kiedyś też lazł wolontariusz Greenpeace'u, w okolicach krakowskiego rynku, przemierzył za mną całą ulicę Sienną, po czym dopadł i namówił do płacenia jakiejśtam miesięcznej kwoty na nich.. był trochę upierdliwy, zgodziłam się i w sumie nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie takie duże kolczyki,tylko czasem przeszkadza mi to,że są zbyt ciezkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio taki rzep z Greenpeace'u dopadł,kiedy siedziałam na Rynku na ławce(wiadomo-siedzisz-nie masz jak zwiać) i siłą wciskał mi do wypełnienia polecenie przelewu,dywagując,czy stac mnie na 30 zł miesięcznie(na koniec zszedł do 3)by wpłacac na organizację,a potem głośno,bezczelnie i złośliwie życzył mi poprawy sytuacji finansowej,skoro nie stać mnie jak się to wyraził na butelkę mineralki.Jeśli niski był i pryszczaty-to ten sam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie dałam kupić! powiedziałam, że nie przekonują mnie jego argumenty. No i wbiłam mu ćwieka jak zaczęłam gadać o akcjach wwf-u :) na które Pan się zmieszał szukając języka na kontratak ;)
    Hah, ale pojechał z tą butelką gość, no nie mogę. Bo oni kasę dostają za te wpisy i ilość ludzi, których im się uda namówić, to pewnie Cię jeszcze przeklinał za te 3 zł do końca dnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie,z poprzednimi też ładnie ale te duże rzeczywiście są świetne...bardziej podoba mi się taka siedząca wersja zdjęć,jest mniej statycznie a to pasuje do orientalnych klimatów

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w ręku takie same spodnie, długo się zastanawiałam czy je kupić. W końcu wzięłam gładkie fioletowe i granatowe. Teraz trochę żałuję, bo są przepiękne. Pewnie jeszcze po nie wrócę ;)
    A kolczyki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co tam kolczyki ale swietne to fioletowe zestawienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki są mega! tworzą tak zgraną parę z turbanem, że nie waż się ich ściągać :)

    a co do Greenpeace'u... mnie kiedyś we Wrocławiu zaczepił pan, który chciał, abym podpisała się pod akcją przeciw trałowaniu dennemu. Jak zdziwiona spytałam, co to właściwie jest, to oburzony stwierdził (no bo jak mogę nie wiedzieć!), że to sposób połowu ryb na Atlantyku. fajnie, ważna i szczytna akcja, ale dla przeciętnych Kowalskich jakieś trałowanie i inne Atlantyki to zupełnie inna planeta, gdzie z czymś takim do wrocławian :) ech... więc nie martw się, oni chyba wszyscy tak mają...

    OdpowiedzUsuń
  9. dla wwf-u miałam nawet przyjemność się przysłużyć :D - ponad rok temu zbierałam podpisy, żeby wycofali foliówki ze sklepów :) jak widać akcja poskutkowała :D Takie akcje, do których palec może przyłożyć każdy śmiertelnik to ja rozumiem :D a nie jakieś idiotyczne malowanie fok!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ci w tym fioletowym turbanie :) a kolczyki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baglady: o ja, ale mi miło :D Dziękuję :) Fajny wywiad, dobrze się go czyta :) Z dużym zaciekawieniem :) Tylkon trochę tam błędów ortograficznych jest :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci w turbanie ;)duże kolczyki to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć, już od jakiegoś czasu odwiedzam i inspiruję się Twoim blogiem (podglądanie szafiarskich pomysłów uzależnia ;)).

    tak jak już ktoś wcześniej zauważył, zdjęcie "na siedząco" jest ciekawym urozmaiceniem.

    pozdrawiam i będę wypatrywać turbanu w czwartek na koncercie! ;)

    sia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie!!!!!!!!
    A kolczyki wspaniałe!!! Uwielbiam takie duże:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam fiolet - to moj ukochany kolor :) a kolczyki są po prostu wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>