środa, 19 sierpnia 2009

Nowa Prowincja

Pierwszy raz na moim blogu tyle fotek będzie i w dodatku bardziej plenerowych :) (To taki mój urodzinowy bonus do bloga ;))
Knajpkę pewnie niektórzy z was znają :) A jak nie, to zachęcam do wybrania się w owe miejsce na kawę. Ponoć czasami Pan Turnau się tam pokazuje :) Lubię ten lokal za ten specyficzny klimat, który - mam nadzieję - choć odrobinę udało mi się uchwycić na cyfrówkowym gracie ;) Przegadałam dziś w Prowincji parę godzin z moją przyjaciółką popijając latte a potem sok bananowy :) To było bardzo sympatyczne popołudnie :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Na tej drewnianej półeczce na górze (nad wieszakiem) stoją w rzędzie poustawiane budziki :D Ciekawe skąd taka kolekcja? Ktoś wie?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No i jeszcze ja w tle jako dowód, że byłam tam osobiście :)

Image and video hosting by TinyPic

Od moich kochanych sióstr dostałam w urodzinowym prezencie koci kocyk :D Przesłodki jest! Ach!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dzisiejszy outfit w lepszym świetle:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Szarawary: Shiva
top: c&a
kamizelka: lumpeks, nareszcie trafiłam na swój rozmiar (aczkolwiek i tak poddałam ją zwężeniu)
bursztynowe kolczyki: prezent od przyjaciółki
panterkowa apaszka: lumpeks
ażurowe pantofle: humanic
bransoletki: centrum sztuki i kultury afrykańskiej (odkryłam kolejne magiczne miejsce :D)

Torebka w zbliżeniu :) + urodzinowy bukiet kwiatów :)

Image and video hosting by TinyPic

Sfinks??? :D Moja kotka przyjmuje czasami zadziwiające pozy :D

Image and video hosting by TinyPic

30 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego :) spełnienia marzeń i samego szczęscia :)
    wspaniałe zdjecia.. jedno sobie pożyczyłam na tapetę (jeśli można?). wyglądałaś cudnie :)
    ps. bardzo mi się twoja muzyka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego Basteciku!
    Prowincja (Nowa czy Stara) to moja ulubiona knajpa w Krakowie. Zdecydowanie. Ostatnio wprowadzili innowację w robieniu kawy mrożonej. Jest przepyszna:) Jak jeszcze kiedyś będziesz w Nowej, to koniecznie zajrzyj do ukrytej herbaciarni, znajdującej się na piętrze. Fantastyczne, cichutkie miejsce. Jestem pewna, że Ci się spodoba (chyba, że już znasz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. mamałgosia: heh, któreż to zdjęcie taki zaszczyt spotkał ;D?
    madeleine: Stara Prowincja :) A na górze jeszcze nie byłam :/ Muszę nadrobić herbaciane zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bastet musze Ci powiedziec ze bardzo fajnie ze pokazujesz kawiarenki do ktorych chodzisz bo lubie takie klimaty wiec jestem bardzo ZA tym pomyslem opisuj wiecej takich pubow lub knajpek bo sa warte polecenia !

    wszystkiego NAJ NAJ z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatyczne miejsce widac

    a Twoja kotka chyba rzadko przybiera tę pozycję, skoro piszesz, ze jest dziwna ;)
    moje koty często tak spią, to się nazywa faraonka :] hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowy...ostatnio strasznie ciagnie mnie do pomarańczowego:>

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie już pozno (znowu) wiec nie będe się rozpisywać powiem tylko tyle
    ,,wszystkiego naj naj naj lepszego''
    ps.sprawdz pocztę

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny lokal, widać że naprawdę ma klimat. Szkoda że jest tak daleko od nas.
    Za to torebkę ukradłabym bez wyrzutów sumienia !
    Pzdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. FlowerPower: Jej dziękuję :D Przesłodka kociakowa kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no to ode mnie tez spoznione zyczenia urodzinowe!:)
    wstyd przyznac ale choc jestem krakowianka - no ale dla usprawiedliwienia juz od przeszlo 10 lat nie zamieszkujaca - nie wiem gdzie jest Prowincja! i nie poznalam po zdjeciach. rzuc prosze adresem bo nastepnym razem na pewno sie tam pojawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa i jeszcze jedno pytanie: czy w takich upalach nie goraco ci w turbanie? czy w ogole czuje sie turban jako okrycie glowy czy raczej jakby... powiedzmy no troche grubsza opaske? przymierzam sie do turbanowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego @->!

    Też lubię prowincję - właśnie nową. Podają pyszną kawę. Aczkolwiek do moich ulubionych miejsc niezmiennie od paru lat należy Bunkier Sztuki (moim zdaniem z najlepszą w mieście kawą z bita śmietana i lodami za rozsądną cenę).

    Hihihi tez mam czarnego kota, który przybiera takie posągowe pozy :)

    Co do stroju, skąd torebka? Bo chyba przegapiłam to w notce, a jest naprawdę zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń.
    Cudowna torebka i dostojny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*

    Nowa Prowincja to jest jedna z moich ulubionych knajpek w Krakowie. Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia, można powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu na zdjęciach tak rzadko się uśmiechasz?
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój kolega tam pracuje, pewnie jak zobaczył Cię robiącą zdjęcie, pomyślała "o , chyba szafdiarka:)"

    OdpowiedzUsuń
  17. Sabba: Prowincja mieści się na jednej z uliczek przy Rynku Głównym - na Brackiej konkretnie (równoległa do Grodzkiej)
    a co do turbanu, to jest to kwestia przyzwyczajenia chyba :) Ja nie odczuwam przegrzania żadnego, ani jak noszę opaskę, ani jak mam turban :)
    LeBuduar: W bunkrze odbyły się już 2 zloty szafiarskie :D A torebkę dostałam od kuzynki (nie mogę zrozumieć dlaczego chciała się jej pozbyć ??), a kupiona była chyba we Włoszech :)
    Anonimowa Ola od uśmiechu :): Ależ ja się zawsze uśmiecham, tylko tak dyskretnie ;) bo mam (jak to moja mama mówi, bogatą mimikę twarzy) i zdecydowanie lepiej wyglądam na zdjęciach w takim pół uśmiechu :]
    Styledigger: A kolega w czarnych dredach? (super je miał!) Jak to on, to zaiste był wczorajszego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo klimatyczna wydaje się ta Nowa Prowincja :)
    i wszystnajszego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie nie, kolega w brązowych włosach bez dredów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzieki za odpowiedz:) czy tam wczesniej nie byla inna knajpa taka z motywami roslinnymi? botanica czy jakos tak?

    OdpowiedzUsuń
  21. Sabba: Botanica zaiste jest tam, ale parę knajpek dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna knajpka!! za to wlasnie kocham krakow..

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszego urodzinowo!!!Pozytywnego życzę wszystkiego. Jak zwykle oryginalnie, kobieco, piknie.pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  24. Spełnienia marzeń Ci życzę! Wszystkich!
    Jak będę kiedyś w Krakowie z pewnością się wybiorę do Nowej Prowincji, widać, że knajpa ma niepowtarzalny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego :) Piękne, klimatyczne miejsce i powiem szczerze, że bardzo tam pasujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękną masz tę torebkę. Jeszcze raz stooo laaat!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. sto lat, sto lat! a knajpka przecudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, pewnie się nie znamy bo weszłam na Twojego bloga całkiem przypadkowo, chociaż przyznam, że bardzo mi się podoba. Tak się składa, że pracowałam przez dłuższy czas w Nowej Prowincji, sporo ludzi "z obsługi" to moi dobrzy znajomi, ale nie o tym chciałam. Przeglądałam fotki z knajpy. POdziwiam jak udało Ci się zrobić zdjęcia przy pustej sali? Co do budzików to powiem Ci, że spora część była z "kolekcji" właścicieli, trochę pochodzi (nie tylko budzików ale i rzeczy składających się na wystrój knajpy) ze sklepu z antykami na ul. Gołębiej, od pani Uty:) zdarzyło się także kilka razy, że parę budzików przynieśli nam sami klienci. Polecam herbaciarnię (na górze po schodkach, za toaletami:)pyszne herbatki ale czynna od jesieni do wiosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>