poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Orientalnie i nowy patent turbanowy :)

Znowu zestaw orientalny :) Zdecydowanie klimaty, w których się najlepiej czuję :) Kolor fioletowy jest u mnie chyba nr 2 na top liście zaraz po turkusie :) Nowym nabytkiem jest turbanowa chusta oraz kolczyki. Choć przyznam, że do tego zestawu widzą mi się jeszcze inne w bardzo orientalnym klimacie w kolorze ciemnego filetu. Chodzą mi już po głowie od kilku dni, a to znak, że stanowczo za długo! Więc zaraz się chyba wybiorę po nie, zanim mi je ktoś sprzątnie sprzed nosa ;)
Odkryłam parę dni temu prawdziwe zagłębie kolczykowe w jednej z galerii sztuki w Krakowie. Spędziłam tam ostatnio z dobre 2 godziny zanim wybrałam 2 pary. Za duży wybór i za mały budżet mój, żeby wyjść stamtąd bez bólu głowy i oczopląsu ;)
No i dziś ponownie na mej głowie turban - po prawie 2 tygodniach przerwy :)



Chusta: Oh! Calcutta!
Wisiorek: Oh! Calcutta!
Bransoletka: stoisko przy Adasiu
Kolczyki: Pasaż Hetmański przy Rynku Głównym

7 komentarzy:

  1. od dawna oglądam Twojego bloga i zachwycam się, teraz zapraszam do mnie!

    http://www.wguzikowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fiolety, ale skoro rude włosy są pod fioletowym turbanem i są raczej niewidoczne, to moim zdaniem potrzeba Ci jakiegoś mocniejszego akcentu.
    wiem jak to jest chcieć być jesienią, ale musieć obejść się bez cery jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OooOOooOo turban perełka, powiedz mi w jaki sposób zawiązałaś tak zgrabnie warkocze:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. w takich klimatach zdecydowanie najlepiej wyglądasz :) turban - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. To magiczne kolczykowe miejsce to nie Galeria Hetmańska, ale Pasaż Hetmański :) Dawniej nie byli aż tak rozbudowani i mieli tylko trochę kolczyków, a teraz faktycznie jest tam totalne zatrzęsienie :) A zestaw świetny, ostatnio szaleję na punkcie fioletu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Bardzo twarzowe te fiolety, rzeczywiście. I turban śliczny. A torba stanowi ciekawy akcent na tle reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!

    I agree with you written a very good text. I think that the subject is not completely exhausted. Waiting for more ...
    And by the way see the election of Miss World: http://www.missvanilla.eu/miss-asia.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>