sobota, 22 sierpnia 2009

prawie maxi dress w tureckie wzory

Tę sukienkę dostałam od koleżanki z roku :) Kupiła ją w lumpeksie, ale po przymierzeniu w domu stwierdziła, że jej nie pasuje. Sukienka szukała więc nowej właścicielki i trafiła z rąk owej koleżanki do mnie :) Na mnie była o dwa numery za duża, ale spodobały mi się te tureckie wzorki. Poddałam ją własnoręcznemu zwężeniu i przerobieniu (ręcznie jestem w stanie chyba wszystko przerobić :D) Troszkę szkoda, że sukienka sięga zaledwie do kostek :/ Ale nadrabia za to całokształtem :)



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

"Maxi" dress: podarunek od koleżanki (dziękuję :))
kamizelka: lumpeks
kolczyki: straganik w bramie na Floriańskiej
niebieska bransoletka: Oh! Calcutta!
pomarańczowe bransoletki: Centrum sztuki i kultury afrykańskiej
ażurowe pantofelki z cekinami: humanic

9 komentarzy:

  1. Perfekcyjnie ją przerobiłaś. Wygląda, jak szyta na Ciebie ;), a tureckie wzory dodają uroku, są orientalne. Ogólnie bardzo na TAK.pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam twój talent do zwężania ;P Sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybym ja trafiała na takie sukienki w lumpeksach... ech :) faktycznie piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna sukienka.. Jesli wydaje Ci sie troche za krotka, mozesz doszyc kawalek materialu w brazie lub turkusie, bedzie swietnie. Sama uwielbiam takie "sztukowania" i czesto szyjac, robie je specjalnie.. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. nie tylko Twoja sukienka wydaje mi się perfekcyjna (i sama o takiej marzę) - stwierdzam, że mamy takie same ikeowe kanapy w identycznej wersji obicia (przewygodne, prawda?) i niemal takie same z pyszczka czarne koty:). Tym samym moja opinia - ŚLICZNIE! - nabiera dodatkowej mocy sprawczej:)
    pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny materiał te wzory mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>