poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Przyłapana na ulicy :D

Ledwo zdążyłam wyjść z pracy, a tu ktoś puka mnie w ramię za zakrętem:
- Bastet?
- O! :D

Zostałam zgarnięta przez krakowską poławiaczkę modowych pereł alias Gabrielę Francuz we własnej osobie :D Poplotkowałyśmy chwilkę na szafiarskie tematy - oceniłyśmy krytycznym acz pełnym podziwu okiem fotografie na cyfrówce, które tamtejszego dnia udało się zrobić Gabrieli. Przyznam, że trzeba mieć bystre oko by wyłowić tak oryginalne osóbki z tego kolorowego tłumu :) Na tej stronce można obejrzeć efekty takich połowów :)

Przyłapana na gorącym uczynku, przyznaję się, że makijaż trochę nie domaga, bo mi się akurat tusz do kresek skończył ;( ale już nadrobiłam kosmetyczne braki ;)

Owocem naszego niespodziewanego spotkania są poniższe zdjęcia :) Hah! Nie mogłam odmówić zapozowania, w końcu bycie przyłapanym przez Gabrielę to prawdziwy zaszczyt :D Wreszcie jakiś zdjęciowy profesjonalizm będzie na moim blogu:)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Często tak mam, że dodatki dobieram do wymyślonego zestawu po fakcie :) Toteż na zdjęciu zestaw z nowymi kolczykami :)


na sobie mam:
szarawary: kailu
pasek: H&M (10zł :D)
torba z indyjskim słoniem: allegro
kieł: Oh! Calcutta!
indyjskie pantofle: lumpeks
bransolety: pull and bear, stragan pod Empikiem
kolczyki: C&A

14 komentarzy:

  1. Hehe, bo się zaczerwienię.. :D Ale tak serio, to jestem do Twoich usług.

    A propos retuszy itp. rzeczy, na temat których wymieniłyśmy poglądy na forum - fotki są trochę ziarniste, nie uważasz? Jak poprawia się głębię kolorów, to ciężko tego uniknąć.. Nie myślałaś o większych zdjęciach? ;-)

    Zaraz wrzucę Cię do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie zauważyłam to ziarno :/ Chwilowo jeszcze urzęduję w pracy (do 23 :@) więc jak dotrę do domku to poprawię :)
    A z usług Twoich z przyjemnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, chyba już dotarłaś, bo teraz jest okej :-)
    I duże zdjęcia naprawdę wyglądają lepiej, jest różnica - ja też długo nie dawałam się przekonać. ;-)
    Zapraszam do mnie: http://streetfashionincracow.blogspot.com/2009/08/dagmara.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie do kolekcji :) Heh, jeszcze nie dotarłam :) To są akurat plusy takiej nocnej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sprawy, czuję się czasem jak kolekcjoner motylków, który potem je suszy i przypina na tablicy ;-)
    "Nocna praca" brzmi dwuznacznie, a raczej jednoznacznie..? ;> ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh kurde blaszka.O której byłaś na św Anny (widzę Cię w pobliżu Oh Calcutta, czyżby zakupy)? Ja się snułam Szewską o około 14:50, ale nie wyglądałam tak ładnie jak Bastet. Z torbą i plecakiem przypominałam raczej obładowanego woła ;) Poza tym Kraków był dzisiaj koszmarnie gorący. Ale tego zupełnie po Dagmarze nie widać. Świeżość i piękno :) Fajne te klapeczki masz. Muszą być przewygodne :)

    PS. Zdębiałam dziś w Shivie jak zobaczyłam kilkumetrowej długości stojak z szarawami w bajecznych kolorkach. Musiałam szybko zmykać, bo jeszcze by mi się coś spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabriela: bo ja mam dwie prace na dwie zmiany ;) heh, no tak, mogło to dziwnie zabrzmieć :D
    Santoori: Zdjęcia były robione akurat w niedzielę :) A w Calcucie mam właśnie przyjemność pracować :)
    Widziałam i wzdychałam do tych wieszaków :O A ceny to też nie najniższe mają :@

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez kitu :D To będę Cie musiała odwiedzić kiedyś, tylko tak, żeby Ci nie przeszkadzać. Ostatnio tam kadzidełka sobie kupowałam, więc jak się skończą to wpadnę po kolejne.

    Liczę po cichu, że pod koniec sezonu zrobią w Shivie -50% i wtedy coś ustrzelę. 30 zyli to bym dała za portki, ale muszą dobrze leżeć i ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie a propo twojej grzywki, czy masz ja nadal cały czas tylko nosisz pod opaskami albo chustami?

    OdpowiedzUsuń
  10. hi barbie: mam mam :D ale upycham pod opaskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo oryginalną urodę i styl!
    zapraszam: http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham te torby z allegro... piękne, wygodne i jeszcze dzwonią :D sama mam trzy :>

    OdpowiedzUsuń
  13. perfekcyjnie to wszystko dobrałaś:)...no i lubie orient w zestawieniu czarno-białym...mam nadzieje że kiedyś pokażesz lepiej tę torbę bo bardzo mnie zaciekawiła...a co do wyglądu tłumu to zobacz jedno własne zdjęcie -to jak idziecie z Twoim Myszem przez ulicę ty w maxi dress może niezauważyłaś ale tam też w tle było kilka ciekawych osóbek

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>