czwartek, 27 sierpnia 2009

Szmaragdowo-turkusowo

Maxi dress już dobrze znana :), ale jeszcze nie pokazywałam jej w zestawieniu z tymi dodatkami, choć od dawna tak je najczęściej dobieram do tej sukienki :) Turkusowy kolor jest jednym z moich ulubionych i czuję się świetnie ubrana weń od stóp do głów :) Na chłodniejsze dni albo wieczorne powroty do domu zakładam do sukienki moją długą koszulę w kolorze, którego nie umiem nazwać dokładnie (wg Mysza granatowo-zielony ;)). Do tego zestawu najczęściej noszę moją pomarańczową tłoczoną torbę.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tak sobie myślę, że ciekawiej sukienka komponowała się z kontrastowym kolorem moich włosów, kiedy miałam je rozpuszczone, tak jak na tym zdjęciu z Baglady :)

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: terranova
piórka: C&A
kieł: H&M
bransoletka: Oh! Calcutta!
sandałki: pimkie (23zł :))
koszula: H&M

18 komentarzy:

  1. rzadko można Cię tu zobaczyć z odkrytymi ramionami a wyglądasz rewelacyjnie,za to ja na tej fotce wyglądam jak prawdziwa baglady:)
    noi kolczyki tez śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka :) zazdroszcze całym sercem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te piórkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi,też mam ostatni wpis "turkusowy";)

    Sukienka jest piękna...I rzeczywiście z rudymi włosami tworzy świetną całość..

    Chciałabym Was spotkać na ulicy...Obie tworzycie taki oryginalny ,kolorowy obrazek:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka:) ciekawe czy szyją takie maxi dress na 1.80 cm baby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. guanta -ta kiecka jest strasznie dluga.ja ja nosze z koturnami ,w których mam 180cm i ona siega do samej ziemi

    OdpowiedzUsuń
  7. mówisz o chłodniejszych dniach i wieczorach, a ja się zastanawiam, jak taką zwiewną spódnicę/sukienkę nosić jesienią? chyba zamarzłabym, nawet mając rajstopy :( a szkoda, bo mam jedną maxi spódnicę i widzi mi się do jesiennego płaszcza, ale chyba komfort cieplny już nie taki, jak latem.

    w każdym razie uważam, że ten kolor świetnie wygląda z Twoim obecnym kolorem włosów jak i z rudymi. i mam jeszcze pytanie: kto wam taką fotę niemalże z ukrycia strzelił? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Baglady: jakoś nie przepadam za swoimi ramionami, wydają mi się zbyt chude i szerokie :/ Zdecydowanie bardziej uwielbiam Twoje ramiona :D Naprawdę :D Są takie kobiece :)
    Guanta: A ja się zawsze zastanawiam na kogo oni szyją te maxi dress, bo prawie wszystkie musiałam skracać :/ (164cm wzrostu).
    blu: ja sobie nie wyobrażam, że te sukienki będą leżeć w szafie jesienią a nawet zimą. Bo je wtedy również noszę :D Zakładam je na koszulki z długim rękawem, pod spodem grubsze getry :) albo ubieram koszulkę na sukienkę i sukienka wydaje się być spódnicą wtedy :)
    A fotkę zrobiła nam w Wawie Kaka Bubu - właścicielka bloga wintydz.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka piękna. ale ta koszula. jest tak seksownie grunge'owa ! jak ci się kiedyś znudzi i będziesz ją sprzedawać - daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz!!! bajeczne kolczyki

    ja te turkusowe sandałki w pimkiem kupiłam za 12zł! (warszawa, galeria mokotów). żal było nie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te suknie,choć ta w tureckie wzory jest najlepsza:)...a co to wzrostu to rzeczywiście maxi dress są szyte na wysokie osoby,kto niski musi zwykle skracać

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, kolczyki świetne! Oczywiście suknia też. Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie koszula jest granatowa po prostu :P ale laik jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie turkusu i pomarańczu ZNAKOMITE! Wczoraj też eksperymentowałam z tymi barwami i myślę, że wygląda to naprawdę fajnie :).podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała jest ta sukienka.
    Szukałam jej w gdyńskiej terranovie ale niestety ponoć już jej bardzo dawno nie mięli ;/ Świetnie Ci pasują takie sukienki... zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>