środa, 30 września 2009

Black & Etno

Zdaje się, że dzisiaj nastał ten przełomowy dzień kiedy musiałam uciec się do podstępu, aby ocalić letnią spódnicę przed schowaniem do szafy. Podstęp polega oczywiście na włączeniu awaryjnego systemu grzewczego - tj. przywdziania getrów :) Tym sposobem dało radę nie zmarznąć do kości :) Obawiam się, że balerinki poczują smak hibernacji do następnego sezonu :/ No cóż, ale za to saszki powrócą do łask :)
Przy okazji prezentacji tego zestawu pokazuję naszyjnik, który dostałam w prezencie od Baglady :) Postaram się jutro wrzucić fotkę zrobioną w świetle dziennym, aby odzwierciedlić jego urok :) Zazwyczaj jeśli dobieram dodatki biżuteryjne w odcieniu złota lub srebra, to trzymam się jednej tonacji, ale dziś zrobiłam wyjątek. Pomimo tego iż naszyjnik ma srebrną bazę resztę dobrałam pod kolor złotej klamry od paska. Chyba nie gryzie się to wszystko razem :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica: Od Baglady :)
naszyjnik: prezencik urodzinowy od Baglady :)
pasek: C&A
żakiet, top: New Yorker
kolczyki: C&A
bransoleta: Oh! Calcutta!

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta spódnica i nic się nie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci figury i własnego stylu :) Zawsze chętnie tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. straszny ból z odkładaniem ciuchów i butów do wiosny. sama to właśnie robię i aż mi się łezka w oku kręci...

    http://metalowe-golebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta spódnica, sama bym taką chciała mieć! Pięknie wyglądasz w ciepłych kolorach, lepiej niż w szarościach. Aha, skoro naszyjnik to prezent urodzinowy - to 100 lat!
    d.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle super. grube rajtki i razem ze spódnicą możesz przeżyć jesień ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się ciesze, ze i spodnica i naszyjnik Ci sie podobają:)fajny zestaw taki bastetowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w momencie, gdy pomyślalam, że wyglądasz podobnie do Eryki Badu, usłyszałam jej kawałek:) bingo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna biżuteria. I oczywiście życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. armaada: dziękuję za najpiękniejszy komplement :D :D

    urodzinki w sierpniu miałam :) tylko dopiero teraz pokazuję naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w sierpniu?

    jesteś lwem? bo tak by mi podpasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się najbardziej podobają buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałoby się ciebie jeszcze przyjemniej, gdyby nie ten automatycznie włączający się irytujący player po wejściu na stronę. Choć muzyka cudna tak w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lola Lola: Tak, jestem lwem :))

    Kasia: Player można łatwo wyłączyć ;) ale skoro muzyka się podoba, to zapraszam do jej słuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje zareczyn kochana(pomimo moich feministycznych teori wy wydajecie sie fajna parą)...a co do tej sukni to nie myślałas o małym odgapieniu od baglady?:)

    strasznie mi sie podoba ta spódnica....tylko niestety ostatnio twój turban wydaje mi sie jak by za duzy to chyba przez to że warkoczyki tak dodaja objetości

    OdpowiedzUsuń
  15. Na dzisiaj koniec, w weekend przeglądnę wszystkie stylizacje dokładnie i z przyjemnością! :-) Ten zestaw również świetny, jak zwykle biżuteria perfekcyjnie dobrana do wzoru materiału (spódnicę mam na myśli)! Pozdrawiam i życzę miłej nocki! :-) Jak będziesz miała czas i ochotę... z przyjemnością przeczytam maila :-) Ps: Szkoda, że nie udało nam się spotkać ale chyba nic straconego. Widzę, że pod moją nieobecność odbyły się zloty, no cóż, nie ostatnie, prawda? Koniecznie muszę poznać osobiście Ciebie, Baglady, Elfkę, i nie tylko. Dzięki Wam mam nowe pomysły, zainspirowałyście mnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>