wtorek, 22 września 2009

Jeszcze pachnie latem :) - znowu boho

Już myślałam, że na dobre trzeba będzie wyciągnąć z dna szafy cieplejsze ubrania, a tu jednak pogoda robi niespodzianki :) Dziś więc prawie cała na biało. Sądziłam, że spódnica poczeka na swoją premierę do przyszłego lata, ale chyba jeszcze nie tak prędko z pożegnaniem lata :) Z czego się ogromnie cieszę, bo to moja ulubiona pora roku.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica, torebka: lumpeks
koturny: c&a
kolczyki: c&a
pasek: c&a
kieł: h&m
bransoletka: prezent przywieziony z Hiszpanii

7 komentarzy:

  1. To prawda, w Krakowie gorąco:)
    Śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódnica i śliczny kocur ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyznać że Twój kot ma pyszczek podobny do kotów ''faraońskich'' nie wiem jak dokładnie nazywa się taka rasa ale przypomina mi on te indyjskie egipskie kociaki. pogłaszcz go ode mnie ;p. co do spódnicy naprawdę świetna ;]. p.s. torebka jeszcze lepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie ktoś kto nie pędzi do jesieni ;). cieszy mnie to, bo myślałam, że zostałam ostatnia na placu boju pod sztandarem "nie odbierajcie nam lata!"

    piękne kolczyki i przecudowny kot/kotka(?). więcej go na zdjęciach ;)


    http://metalowe-golebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocur piękny :)
    torebka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna spodnica i kolczyki mi sie bardzo podobaja, takie cyganskie;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>