sobota, 19 września 2009

Macierzyństwo - odsłona II (sesja zdjęciowa)

Na wstępie, chciałam napisać, ze pierwszy raz w życiu miałam w ręce lustrzankę cyfrową :D I to właśnie z owej lustrzanki zdjęcia poniższe. Mam jeszcze parę fotek na analogu swoim, ale muszą poczekać na wywołanie :) Jak na totalnego laika fotograficzno-technicznego uważam swój "pierwszy raz" z cyfrówką za całkiem udany :) Kto wie, czy się czasem nie przerzucę na nią (oszczędność czasu to jednak wielki plus). Zdjęcia są jakie są :), takie na ile pozwala mi moje studio ;) - lamka z Ikea i czarna zasłonka ;). Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć :)


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Modele: Aga & Piotr & Jaś :)
Fot.: Dagmara Wojtowicz
sukienki, chusta, tunika: z mojej szafy :) Dobrze wiedzieć, że ma się tak przyszłościowe ubrania :D

20 komentarzy:

  1. najbrdziej emocjonalne 7 zdjecie.cos opowiada ,cos mówi...i ludzie mają własnie emocje.opowiadają sobie historie o maciezynstwie i taciezynstwie.g.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bardzo jakos mi sie te fotki podobają-a ten brzuch w roli glownej to wogole bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. baglady: no wiesz, to była sesja dla ludzi na pamiątkę, a nie Bóg wie co. Co do zbliżeń, to ja lubię takie ujęcia "detalu". Rozumiem, że dla Ciebie - osoby, ktora stroni od sentymentalnych wzruszeń i pieszczotliwych macierzyńskich zwrotów, to jest niesmaczne. Kwestia innego podejścia do tematu;) Mi wystarcza fakt, że przyszłym rodzicom zdjęcia się bardzo podobały :))innym nie muszą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. baglady dziwna jest ze tak pisze wystepujac w teledysku w ktorym jej wogole nie widac to sens niby ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiscie, ze tak,ale ja w ciąży byłam i mowie z tej perspektywy-zupełnie bez sensu byłyby dla mnie w tej chwili fotki kawałka mojego brzucha. to nie jest niesmaczne tylko mało pomysłowe. bastet wystawiasz fotki na blogu to licz sie z tym,ze ktos je oceni inaczej niz ty czy osoby widniejace na tych zdjeciach.uwazam,ze masz w swoim dorobku duuuzo lepsze zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam dwie fajne strony :
    http://www.blog.routlaw.com/tag/kobieta-ciezarna/
    http://fotograf24.pl/blog/category/ciaza/
    fotki fajne, z pomyslem i zabawne
    nie oceniam wartosci artystycznej bo sie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. warto byłoby podciągnąć kontrast w jakimś programie graficznym, bo zdjęcia są strasznie szare.

    B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Baglady: Te kolorowe mi się w ogóle nie podobają :P I też mi pomysł, każda fotka z balonem :P Nie chciałabym mieć takich zdjęć. A te czarno-białe też niektóre kiepskie.
    Baeo: ja mam chyba jakoś inaczej monitor ustawiony, bo u mnie na monitorze te zdjęcia są baardzo kontrastowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie ja mam źle skalibrowany...

    ;-)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. ok, ale nie są nudnei sa zabawne,ktos miał inny pomysl niz posadzenie pary na jednolitym tle. zresztą ważne,ze fotki podobaja sie zainteresowanym.i u mnie tez sa szare.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia;) Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fotki w plenerze maja zupelnie inny wydzwiek bo uwaga nie jest tylko i wylacznie skierowana na ciaze ale na koloryi tlo. u bastet sa pokazane detale (brzuch) i jest tlo czarne wiec uwazam ze porwnymwac tych dwoch sesji nie ma co. mysle ze fajne zdjecia macierzynstwa nie jest latwo zrobic ...

    OdpowiedzUsuń
  14. O czym my w ogóle mówimy? Przepraszam, ale ja nie mam studia fotograficznego, ani nawet nie uważam siebie za fotografa, bo do profesjonalizmu to mi jeszcze daleko. Zajmuję się fotografią hobbystycznie i amatorsko. Mam inną wrażliwość fotograficzną - wolę zdjęcia studyjne, proste, nie jakieś wymyślanie na siłę, lubię detal. Ciąża sama w sobie jest piękna, piękne jest ciało ciężarnej kobiety samo w sobie i uważam, że najczęściej nie potrzebuje dodatkowych gadżetów, co to mają sprawić, żeby było fajnie i z pomysłem. Sam gest dłoni położonej na brzuchu nie oznacza dla mnie zdjęcia bez pomysłu tylko od razu w wyobraźni wyobrażam sobie, co czuje ta dłoń, bicie serca, kopnięcie tego maleństwa. Ten brzuch jest pępkiem świata - choć to może brzmieć dziwnie. Ważne jest też, że emocje ludzi na zdjęciach są spontaniczne i szczere:) Mi to w zupełności wystarcza.
    Dziękuję, za uwagę sabby: bo sesja w plenerze do zdjęć w studio ma się nijak do siebie. Inna para kaloszy.
    A poza tym dla każdego macierzyństwo to inne emocje :)
    Ja swoją ciążę w dalekiej przyszłości widziałabym zdecydowanie na takiej właśnie sesji - czarno-białej, z brzuchem w roli głównej :) bez wymyślania :P

    OdpowiedzUsuń
  15. PS. Dopiero teraz zauważyłam, że przypadkiem usunęłam komentarz baglady, który odnosił się do anonima. Nie pamiętam co w nim dokładnie było napisane, ale coś w stylu: "co ma tamta uwaga, do tej odnośnie zdjęć?!"

    OdpowiedzUsuń
  16. bastet ale nie musisz sie tlumaczyc. ja wyrazilam swoja opinie i juz. gwoli ścisłości wrzuciłam tez link do fotek studyjnych. nie wazne-wazne,ze fotki podobają sie przyszlym rodzicom. swoja droga jestem ciekawa co wymysli bubble factory, bo pamietam,ze niedawno szukaly dziewczyny w ciąży do sesji

    OdpowiedzUsuń
  17. wyjątkowo ładny brzuch, jak na ciążowe brzuchy ;) albo to te zdjęcia tak go upiększają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjecia sa ladne, chociaz nieco nudne. ale jesli parze sie podobaja to najwazniejsze. sesja z balonikami mi sie nie podoba. na pierwszym zdjeciu pan jest tak strasznie zdystansowany do pani, tylko dlon na brzuchu kladzie, nie widze bliskosci. no i pani jest fatalnie ubrana.
    a poza tym bastet to ja sie pierwszy raz u ciebie wypowiadam na pismie ale sledze juz jakis czas. jak juz zdecyduje sie na akt to sie zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. eidel aleksandra: dziękuję i zapraszam :) Może do tego czasu dorobię się profesjonalnego tła fotograficznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia :) I jakże piękna pamiątka dla fotografowanych. Pełna zachwytu wyrażam swoje stanowcze :tak:!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>