środa, 23 września 2009

Maxi pantera

Sukienka już wielokrotnie pokazywana na blogu, ale za każdym razem kiedy ją noszę mam wrażenie, że wygląda inaczej :) Zwierzęce motywy w dzisiejszym zestawie pojawiły się również na dodatkach - wężowa bransoletka i kolczyki z kości. Tak w ogóle to mam w nosie jesień :P Nie straszna mi wcale i postanawiam ją całkowicie zignorować :P Zamierzam nosić swoje maxi sukienki przez okrągły rok. Będę oszukiwać pogodę ile się da. Cichaczem będę ubierać pod spód rajstopy, getry i podkoszulki :P A co mi tam. Nawet zima mi nie straszna z takim podstępnym planem :D :P

Tak poza tym próbuję się ogarnąć po sesji :/ Dzisiaj oddałam do jednej z bibliotek przetrzymane książki - moje konto ucierpi na tym będąc odchudzone o 30zł :,( A to dopiero jedna z kilku bibliotek... ehhhhh wesołe jest życie studenta. Zwróci się jak oddam na makulaturę wszystkie kserówki :D Zaczyna mi półek brakować :) choć muszę przyznać, że ta sterta pod łóżkiem też ma swój urok (stwarzacz pozorów, że cały czas się uczę ;)).


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: lumpeks :)
kolczyki: hand made by me :)
bransoletka: Oh! Calcutta!

6 komentarzy:

  1. kurcze no.. za każdym razem jak pokazujesz tu tą sukienkę, to zazdrość mnie aż ściska w dołku :P
    Tak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bransoletka ;]. co do sterty książek to też to znam.. ;p nie ma to jak w nocy wbijają się okładki albo długopisy w plecy ;p. '' no bo przecież się uczę''

    torilady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no pieknie po prostu, co tu duzo mowic

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym turbanie masz nieproporcjonalnie duza glowe, poprzedni lepszy
    ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowa Ania: A mi się podoba :) Który poprzedni? Bo wszystkie wiążę tym samym sposobem :) Minimalna różnica w układzie fałd chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w poprzednim poscie wyglada zupelnie inaczej
    ania

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>