czwartek, 24 września 2009

Maxi zebra

A to mój zestaw z minionej niedzieli :) Byłam wtedy u rodziców, więc nie było za bardzo jak fotki zrobić. W sumie ilekroć miałam tę sukienkę na sobie nie złożyło się na jej sfotografowanie :/ Sukienkę noszę najczęściej z okazji niedzieli ;) (heh!), ale głównie zarezerwowana jest na jakieś specjalne wyjścia. Byłam w niej jakiś czas temu na ślubie kuzynki w roli świadkowej, a potem na ślubie cywilnym drugiej kuzynki (w pełnym turbanie :) - jeszcze nie miałam wtedy warkoczyków). Trochę żałuję, że jest taka krótka :/ ale i tak ją lubię :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sukienka: H&M
torebka: od Baglady :)
bransoletka: sklepik w Wieluniu
kolczyki: C&A

6 komentarzy:

  1. Ojej! Śledze blogi modowe juz bardzo długo, a Twojego wcześniej nie widziałam, a szkoda, bo masz fantastyczny styl! i nick - mój pierwszy kot miał tak na imię, w związku z Egiptem ;)
    Dodam do linków w mojej nowej szafie ;)
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo fajny outfit. Strasznie lubię Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka świetna ale i tak najbardziej podoba mi się torba. pokłony dla Ciebie i dla Baglady za fantastyczną torbę ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fina Sayk: Dziękuję :) Mój kot nie ma egipskiego imienia (Maga), ale nadrabia egipskim wyglądem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna zebra, maxi choc mini-malnie krótsza:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>