niedziela, 27 września 2009

Niedzielnie :)

Sukienka już pokazywana wcześniej na blogu :) Dzisiaj w trochę innym wydaniu. W sam raz na niedzielne, jeszcze ciepłe popołudnie i wizytę u rodzinki mojego Mysza :)
Posty u mnie regularne ostatnio :) Robię zapasy na zimę ;) - przed październikiem, który stoi pod znakiem praktyk szkolnych, a te z kolei będą się wiązały z brakiem czasu na cokolwiek innego :/
Parę minut po 18-tej, a tu już ciemno w mieszkaniu :,(, więc trzeba się ratować lampkami w trakcie cykania fotek :/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: Oh! Calcutta!
sweterek: bershka
naszyjnik, kolczyki: C&A
bransoleta: kupiona w Wieluniu

10 komentarzy:

  1. wspaniały naszyjnik i kolczyki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo mam to samo wdzianko z Bershki, tyle że szare:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tej kiecy nie lubie - pogrubia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy: a ją właśnie dlatego uwielbiam :D Dla takiej chudziny jak ja te kilka kg więcej (chociaż optycznie) to prawdziwy rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w jakiej szkole będziesz mieć praktyki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama kiecka nie pogrubia tylko zauważyłam że w zestawieniu z tym czymś czarnym Bershkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka piekna ale niestety... mam watpliwosci. Sprawia wrazenie wielkiej i pogrubia optycznie twoje uda, a ty jestes przeciez szczupła dziewczyna. Wygladasz w niej na 10 kg ciezsza ;) mysle ze lepiej byłaby sukienka w odwrotnych kolorach, pasek jasny boki ciemne. Wtedy z pewnoscia wyszczupliła by cie ;) mysle ze warto zwracac uwage na takie mankamenty. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na swoje zdjęcia sprzed okresu ciąży to dopiero dostrzegam jaka chuda byłam. Obecnie jestem 10 kg na plusie. Zawsze miałam wybitnie wąskie biodra i szerokie w stosunku do nich ramiona. Robiłam więc wszystko by optycznie poszerzyć się w biodrach :). Ta sukienka sprawdziła się w tej roli świetnie! Uznać to za "mankament" z mojego punktu widzenia byłoby totalnym błędem. Ps. Dużo lepiej ją widać w tym wpisie: http://bastetlady.blogspot.com/2010/06/elektroforeza-na-maxi.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>