piątek, 25 września 2009

panterka i mini sukienka :)

Po tygodniu z długością maxi, albo raczej miesiącu maxi (bo chyba tyle czasu minęło odkąd ostatnim razem miałam tę sukienkę na sobie), dziś dla odmiany mini :) To chyba jedyny plus "swetrowej akcji", która zainspirowała mnie do rozważań nad kupnem krótkiej sukienki :) Mina Mysza, który kręci nosem z powodu jej długości - bezcenna :D Czasem muszę Mu przypomnieć, że składam się również z nóg :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

sukienka, kurtka: New Yorker
leginsy, pasek: sh
buty: allegro
kolczyki: c&a
kieł: Oh! Calcutta!
bransoleta: orient express

19 komentarzy:

  1. aaaa....czad! jak najbardziej w moim stylu :)

    RurzOWA (nie chce mi sie logować bo spac własnie juz ide:P)

    OdpowiedzUsuń
  2. super leginsy i pasek. też kiedyś próbowałam się tak ubrać na próbę ale jakoś na mnie mi się to nie podobało ;p. bywa ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. i to jakich nóg! wyglądasz rewelacyjnie. świetna sukienka :) super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, Mysz pewnie zazdrosny o spojrzenia innych facetów, jest na co popatrzeć:)
    d.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mini to taka mini-mini ;)
    Bransoletki cudne i torba i kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to razem wygląda choć nie jestem zwolenniczka takich butów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wygladasz , powinnas nosic tak czesciej.ale zgadzam sie zkimś kto tu wczesniej komentowal,ze turban sprawia ,ze masz nieproporcjonalnie duza glowe-szczegolnie przy tej stylizacji to widac

    OdpowiedzUsuń
  8. z tymi udami to powinnaś częściej mini nosić, choć uroczo Ci przecież w długościach opwłóczystych też.

    OdpowiedzUsuń
  9. bombowo! w maxi wyglądasz świetnie, ale w mini po prostu szałowo. nie dziwię się Myszowi, pewnie musi znosić spojrzenia konkurentów ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawienie w wersji z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że ktoś wykorzystuje Twój wizerunek ..

    http://allegro.pl/item751685089_dorothy_perkins_uk_12_eur_40_boho_pasek_cropp.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Biurowa: ale to jest jedna bransoletka :D
    Z kupieniem mini to ja chyba musiałabym szukać w dziale dziecięcym, bo rozmiar 34 przelatuje mi przez biodra ;) - ehh... kompleksy :@
    Anonimowy: dziękuję za informację, już wzięłam sprawę w obroty :/

    OdpowiedzUsuń
  13. panterka boska! a fryzurę to bym chętnie skopiowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne legginsy i torba!!

    agatiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. on chyba chce miec Twoje nogi tylko dla siebie :) ja tez mam takie legginsy z sh!
    stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie! Panterka jak najbardziej na czasie, tylko te duże "butki Pocahontas" nie podobają mi się, nogi w nich wyglądają jakby się nie zwężały ku dołowi, a przecież zgrabne masz :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>