sobota, 5 września 2009

szarawary w roli sukienki :)

Fajnie jest posiadać w szafie ciuchy 2w1 :) Generalnie wolę nosić szarawary w roli spodni, ale w roli sukienki też się nieźle spisują :) Jak ja lubię takie etniczne motywy :D Nawet naszyjnik z okiem Ra też się ładnie wkomponował w całość :)

Zestaw sprzed kilku dni :) Siostry zabrały mi aparat na ich wyjazd do Hiszpanii, a nie chciałam, żeby się zrobiło na ten czas aż tak bardzo pusto na blogu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

szarawary: Shiva
kamizelka, panterkowa apaszka: lumpeks
naszyjnik: lumpeks
bransoletki: Centrum kultury i sztuki afrykańskiej; pierścionek i bransoletka z kolorowym "oczkiem" Sari - w Wieluniu :)
kolczyki: prezent od Mysza
pantofle: humanic

17 komentarzy:

  1. to zdecydowania twój najbardziej innowacyjny pomysł,zrobił sięz tego taki alladyno kombinezon:)...wiem że ty teraz jesteś w Krakowie więc różnica temperatur ,ale nie jest Ci w tym zestawie zimno?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ciuchy ułatwiają nam definitywnie życie. Fajnie wyglądają w roli sukienki. Powiało wakacjami, ah.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dagusiu! Good idea!

    Z poważaniem.Dagmara.



    p.s. Chyba przechodzę na ten Daguizm ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne szarawary i przepiękna sukienka z nich powstała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły pomysł, noszę się z kupnem alladynek z shivy, ale chyba się pogodowo spóźniłam:/ nie widziałaś w Krk jakichś nadających się na chłodniejsze dni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak nosiłam swoje szarawary:D Tylko, że w moim wykonaniu wyglądało to bardziej na kombinezon niż sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! I świetnie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lumpexpower: Heh, a mnie śmieszy, jak widzę, po swoim monitoringu, że ludzie szukają w necie co to jest Daguizm :D
    Ceifr: Ja noszę alladynki przez cały rok, nawet zimą :) Zakładam wtedy getry pod spód :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się wzory na spodniach i naszyjnik z okiem :) ładnie ci w takich ciepłych barwach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też przechodzę na Daguizm :-)
    Szarawary jako kombinezon - po prostu genialne. Aż zaraz popędzę tak przymierzyć moje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) Śledzę Twoje szafiarskie kroki całe wakacje i muszę przyznać iż jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej osoby. Masz styl, gust, nietuzinkowe pomysły, co nadaje każdemu zestawowi charakteru. Ubiór też jest sztuką, a Ty niewątpliwie jesteś artystką. Podziwiam i cenię :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy: Dziękuję, bardzo mi miło i mam nadzieję, że nie zabraknie mi pomysłów na kolejne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do wzięcia udzialu w konkursie PROJECT L!FESTYLE i marki TOPSHOP na:

    www.project-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mimo, że ubierasz się nie w moim stylu, to naprawdę lubię oglądać Twoje ciuchy :) naszyjnik z okiem jest dla mnie po prostu magiczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój styl, to zupełnie nie mój styl, ale sukienka śliczna!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>