środa, 16 września 2009

Z Archiwum X - odcinek I

Przez moją długą nieobecność na blogu nie miałam okazji pokazać wielu letnich zestawów. Tak sobie myślę, że chyba po prostu je tu pokażę, choć pora już nie taka letnia na ich noszenie. Szkoda, żeby czekały do przyszłego roku. Może mi się do tego czasu styl odwidzi ;) Żartuję :) Myślałam, że zdążę dziś cyknąć fotki przed wyjściem do pracy, ale baterie się na złość rozładowały :/ Wklejam więc dzisiaj zestaw sprzed paru tygodni. W sumie prawie identyczny już pokazywałam, ale zmieniłam parę szczegółów. No i spodnie jakoś lepiej widać na zdjęciu :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. wyglądasz rewelacyjnie. prosty zestawik, a takie fajne wrażenie robi. ech, jak ja ci zazdroszczę figury :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda bransoletka wysoko. ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>