piątek, 18 września 2009

Z archiwum X - odcinek II. Wokół tematu boho

Mój kolejny niepokazywany jeszcze zestaw. Spódnicę kupiłam w lumpeksie prawie rok temu, ale nie miałam za bardzo pomysłu do czego ją nosić :/ Kamizelka, jak widać, pasuje mi ostatnio do wszystkiego i to ona podsunęła mi pomysł na cały zestaw.
Spódniczka ślicznie układa się podczas chodzenia, uszyta jest z dość grubego materiału, który w ruchu hmmm... sprawia wrażenie płynięcia :) Najpiękniejszą jej część stanowią wyszywane aplikacje na górnym pasie i dole spódnicy przez co spódnica przy okazji jest dosyć ciężka. Jesienią zapewne będę ją nosić do białej koszulki z długim rękawem.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica, kamizelka: lumpeks
top: New Yorker
bransoletka: pull and bear
kolczyki: Six
pantofle: humanic

2 komentarze:

  1. piękna spódnica a w takim zestawie nabiera wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W lumpeksie taka spódnica? I kamizelka? Chyba Cię nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>