piątek, 23 października 2009

Afrykańska biżuteria

No tak, jestem zawsze dzień do tyłu z dodawaniem postów. Fotki robię na szybko w 10 min przed wyjściem, bo doszłam do wniosku, że te robione wieczorem nie odzwierciedlają ani koloru rzeczywistego, ani w ogóle fajne nie są :/ Tak więc prezentuję zestaw z dnia wczorajszego :) Sukienka dobrze już znana, ale dziś w wyjątkowym zestawieniu z pięknym drewnianym kompletem biżuterii. Otrzymałam go od Lollitty :) Na jej stronie internetowej http://lollitta-lollitta.blogspot.com możecie zobaczyć inne cuda wykonane techniką decoupage. Nie muszę chyba pisać, że oszalałam na widok tego afrykańskiego kompleciku :D

Nie posiadam się z radości nadchodzącego weekendu :) Wreszcie sobie odetchnę :) Jedziemy do Rabki, może jakieś fotki porobię swoim analogiem w końcu(?).
Było pytanie o kurtkę, czy mi w niej nie zimno? Jakieś parę dni temu, jak temperatura była niższa nosiłam pod nią taką grubą kurtko-bluzę z polarem w środku, ale było mi za ciepło w tym wszystkim, tym bardziej, że teraz zrobiło się troszkę cieplej więc chodzę w samej skórze, jest naprawdę ciepła!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: stradivarius (to nie jest spódnica, podobnie jak w poprzednim poście ;P)
bluzka: Bershka
apaszka: sh
pasek: C&A

10 komentarzy:

  1. świetnie, oryginalnie zresztą jak zawsze :) tylko jakoś nie bardzo podoba mi się ta kurtka do tych wszystkich jesiennych zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz zauważyłam dopiero i do mnie dotarło, że mam identyczną sofę:) Tylko jeszcze mam na niej narzutę czarną:)
    Identycznie mi nitki wyłażą z tego pikowania:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Almendra: Tak właściwie to jest to sofa mojej siostry ;) Wiadomo - IKEA, Ty tu urządzisz ;) Mój składany tapczan z obiciem w kolorową kratkę średnio nadaje się do zdjęć :/ Ale kombinuję nad jakimś zastępczą narzutką na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem ciekawa jak wyglądają warkoczyki z odrostami, pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie żeby spam ale Ikea ma fajne narzuty:) polecam taką czarną, jeśli lubisz czarne: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40124094
    Mi się podoba to, że jak się zabrudzi to siup do pralki i jest jak nowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piuma: odrosty to ja mam, bo przed zapleceniem warkoczyków farbowałam włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dziękuję! Też dodaję (mimo że bloga już znam i podziwiam ;)) A, powiem jeszcze, że od samego początku zazdroszczę pomysłu na "okładkę Daguizmu"- rewelacyjnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolczyki .. uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria, ładnie komponuje się z sukienką! To technika decoupage, bo widziałam podobne chusteczki, o ile dobrze pamiętam?

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie! to mój ulubiony zestaw u ciebie. mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>