środa, 7 października 2009

Jesienną pogodę poproszę :)

No i znowu pogoda nas zaskoczyła (przynajmniej w Krakowie) :) Takie jesienno-letnie niespodzianki wbrew pozorom jednak nie należą już do najprzyjemniejszych:/ Zakładając, że będzie już tylko gorzej, a z pewnością nie cieplej, ubieramy się jak zwykle na cebulkę. No i masz! Z długiego rękawa już nie da rady się rozebrać:/ Pożałowałam dzisiaj też, że ubrałam zimowe buty:/ To ja już wolę wczorajszą przewidywalnie-jesienną temperaturę ;) A tę dzisiejszą zamawiam na przyszły rok :) A tak btw słyszałam, że istotnie można sobie zamówić pogodę :D Usługa pewnie słono kosztuje :/ Ale pogodynka wdzięcznie zapowie owego dnia bezchmurne niebo i żar lejący się z nieba :) Tylko patrzeć potem jak ludzie złorzeczą, że owa pogoda nie ma pokrycia z rzeczywistością i że nie wzięli z domu parasoli ;D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

szarawary: shiva
kamizelka: sh
bluzka: h&m
kolczyki, bransoletka z czerwonym "okiem": wieluński sklepik indyjski :)
pomarańczowe plecione bransoletki: Centrum kultury i sztuki afrykańskiej

7 komentarzy:

  1. ale smieszne kolczyki masz, nie wiem czemu, ale kojarzą mi się z dmuchawcem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się rozpływam w zachwytach nad jednodniowym powrotem lata, a ta marudzi. Wiesz, ile ja dzisiaj osób w kozakach widziałam? I nikt nie narzekał ;) Ale i mnie dopadł dziś Błąd Długiego Rękawa. Ratowałam się żłopaniem Kubusia i wachlowaniem się ulotką.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było dziś tak bosko ciepło, że nawet na chwilę zapomniałam o choróbsku.

    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trochę nie koniecznie a propos posta ale, Twój blog śledzę od jakiegoś czasu więc widziałam już wiele twoich stylizacji. I przed chwilą szukając w grafice googla inspiracji dla długiej spódnicy zobaczyłam że większość zdjęć jest twoich:D Fajnie tak jakoś, mi się wydaje:D To tyle:) Fajny zestaw, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli rozumiem, że WIELKI DZIEŃ :) będzie za rok? :)
    Wymarzonej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci się udało tak dobrać bransoletę do wzoru na szarawarach? :-)IDEALNIE!!! Piękny zestaw! :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>