wtorek, 27 października 2009

Jesienne transformacje

Zestaw już znany. A że pogoda jaka jest każdy widzi, postanowiłam go poddać transformacji. Basicowe koszulki są zdecydowanie niezastąpione dla mnie i zapewne stanowić będą bazę niejednego jesienno-zimowego zestawu! Postanowiłam zachować górę tego zestawu, jedynie ocieplając ją koszulką. Zaryzykowałam założenie szarawarów. "Zaryzykowałam" gdyż ubranie szerokiego dołu do szerokiej góry wydaje się niezbyt trafionym połączeniem, ale o dziwo zestawienie z szarawarami właśnie podoba mi się o wiele bardziej :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ktoś pytał o warkoczykowe odrosty (?): Jak się przyjrzeć to widać je ;)

10 komentarzy:

  1. Masz naprawdę niesamowity styl, jak tak patrzę na te zdjęcia. Tylko pozazdrościć oryginalności!

    OdpowiedzUsuń
  2. widać widać, a moja ciekawość zaspokojona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajefajny ten warkocz z warkoczyków i ta omotana chustka na szyi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam Ci już to dawno napisać...przypominasz mi Bree z desperate housewife :D masz piękne rysy :)
    poza tym uwielbiam....słuchać Twego bloga...czasem mam go włączonego cały wieczór

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz! A największe wrażenie robi fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pompadour: Dziękuję :))
    Magdalena: heh, w sumie pasowałby mi ten jej kolor włosów http://images2.fanpop.com/images/photos/2900000/Bree-desperate-housewives-2952734-1280-1024.jpg
    Czy to coś zbliżonego do odcienia: miedziany kasztan? Poszukuję pilnie czegoś podobnego :)
    A co do muzyki: nawet nie wiesz jaką mi przyjemność sprawiłaś tymi słowami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twojego bloga.
    Od dawien, dawna tu wpadam by poczytać wiersze, posłuchać muzyki.
    Mamy identyczny gust muzyczny, Twój bloga towarzyszy mi każdego dnia. Muzyka w tle odzwierciedla moje myśli... Zdecydowanie lepiej się czuję. "Odstawiłam" radio na rzecz Twojego boga :) On bardziej poprawia mi humor. Od jakiegoś czasu zastanawiam się czy może by tak stworzyć własnego bloga, puki co brak mi śmiałości :)
    Jestem dla mnie inspiracją.
    P.S Ja na taki kolor włosów jaki masz teraz nałożyłam garnier 743 - efekt jest śliczny, włosy mają swój rudawy kolor, aczkolwiek są troszkę kasztanowe - dokładnie takie jak na zdjęciu, które zaprezentowałaś jako kolor. Uważam, że garnier 743 spełniłby twoje oczekiwania - moje spełnił.
    Pozdrawiam
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ta tuniczka z paskiem :)
    ale jakie ty masz długie włosy :) warkoczyki do pasa :) super

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowa Agnes: Jejku, ale mi miło :)) Cieszę się, że podzielam również z kimś gusta muzyczne. A radia nie odstawiaj zupełnie, polecam audycje muzyczne na trójce. Stamtąd również czerpię swoje muzyczne fascynacje.
    Daj znać, jak zdecydujesz się dołączyć do grona szafiarek :)
    A co do koloru włosów, to nie bardzo ten odcień :/ Zbyt jasny i ostry jest. Nie mam ciemnych naturalnych włosów, więc na moich włosach wyszłaby marchewka totalna, a tego raczej chcę uniknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze! ale cudne zdjęcie wynalazłaś z tą Bree! kolor włosów ma tam boski! pasowałby Ci na bank...(macie identyczne karnacje :)ale dokładnie taki sam to chyba tylko u dobrego fryzjera dało rade by zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>