czwartek, 8 października 2009

Krakowskie spotkanie z JejModą :)

Dzisiaj sporo fotek (trochę profesjonalizmu fotograficznego nie zaszkodzi ;)). A te piękne zdjęcia zawdzięczać należy Magii :)
Nadarzyła się dziś drodzy czytelnicy okazja do uczynienia spotkania krakowskich szafiarek. Na owe spotkanie i dyskusje w Café Szafé zaprosiły nas dwie zacne Panie z Warszawy prowadzące portale jejModa i jejŚwiat. A tak w ogóle to ja postuluję, żeby w tej świetnej knajpce odbywały się regularnie spotkania szafiarek :) Bardzo miło nam czas upływał podczas rozmów i sączenia kawy tudzież herbaty :)


Ja i moje turbanowe cudo :))

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Z Elfką :)
Akcja: "Podziel się posiłkiem" ;)
Miny uwiecznione w trakcie jedzenia, nadają się do ocenzurowania :]

Image and video hosting by TinyPic


Goldenheels
i Ciuszki Anuszki

Image and video hosting by TinyPic

No i kawa się skończyła :/
Image and video hosting by TinyPic

Szafiarki pojawiły się w składzie(od lewej od góry): Alice Point, Magia, Elfka, Celina, Ja, Ciuszki Anuszki, Goldenheels, Lilu, Ryfka, Styledigger, Marzymska :) 1,2,3... 11 - chyba o nikim nie zapomniałam :) Po lewej stronie Pani Gosia Boy.
Image and video hosting by TinyPic


i jeszcze 2 fotki gratisowe - tzw. domowe, bo lepiej widać moje piórkowe kolczyki ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

W roli głównej wystąpiła chusta, którą przygarnęłam, gdyż od ponad miesiąca wisiała w miejscu mojej pracy bardzo smutna i opuszczona przez poprzednią właścicielkę :( Pokochałyśmy się od pierwszego wejrzenia. Mówiłam, że uwielbiam turkusowy do szaleństwa wręcz?
Resztą się chwaliłam :)
No i kurtka w całej swej okazałości z moją ulubioną przypinką Ra :) Na dole mam jeszcze jedną przypiętą (nie widać na zdjęciu) - z kotem (kocich przypinek mam kilka):D O! Muszę pokazać kiedyś moją "przypinkę" do komórki - w postaci pluszowego czerwonego kota :))

15 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygladalas. ja juz nie moge doczekac sie kolejnego szafiarskiego spotkania, szkoda ze wroclaw tak daleko, aty sie wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna chusta...a co do Szafirskiego spotkania to patrząc na te zdjęcia znów wygrywasz mój ranking na najładniejsza szafarkę:)..pamietasz jeszze swój niedawny egzamin i mały opis tego jak człowiek którymusi sie uczyć robi wszystko żeby tego nie robić?...jesli tak to powiem jedno powinnam dostać za to medal:D przenosze książki z miejsca na miejsce ale robie wszystko żeby ich nie otwierać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe, do ocenzurowania nadają się tu dwa moje zdjęcia:)))
    No i ta szarlotka, której nie było:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz spódnicę :) bardzo lubię kolor turkusowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda: Będę chciała się zabrać z dziewczynami samochodem :) Postaram się być :) A Ty będziesz?
    FlowerPower: Oj... dziękuję :) A ja właśnie zarywam noce przygotowując lekcje, bo przez cały dzień się zebrać nie mogę :] Możemy sobie rękę podać, to się nazywa modlenie się do książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtórzę po innych: WYGLĄDAŁAŚ PRZEPIĘKNIE. Jak na razie (a przyznam się, że przejrzałam bloga od poczatku do końca) jest to wg mnie look nadający się do pierwszej trójki.
    Chyba przez turban, a może przez kolory - bo turkusowy jest dla ciebie stworzony, a może przez to, że masz tu takie wieeeeeeeeeelkie kocie oczy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Was spotkałam. Ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie ci w tych kolorach. dobrze, że chusta trafiła w dobre ręce - widać służy jej pobyt u ciebie - wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. turban faktycznie kokoniasty! i wzory jego bardzo fajne. wiem jedno, ze jak bede nasteony raz w Krakowie musze obejsc te wszystkie zapomniane przeze mnie knajpy...jestem kawiarko-ciastkarka i urzekaja mnie urokliwe miejsca "na jedna osobe". pamietam ze dwa takie miejsca byly na ulicy...hmmm gdzies kolo dworca, boczna od florianskiej. zapomnialam.

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie bede. jednak warszawa jest za daleko od Wrocławia, szkoda ze jednak krakow nie wygrał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było znowu Ciebie zobaczyc, piękny ten turban, jestem pod ogromnym wrazeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz piEknie w tych kolorach, a turban jest obłędny!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło było cię znowu poznać. Fajnie, że się z wami spotkałam, gdyż w we Wrocławiu mnie zabraknie. Też jestem za jakimiś regularnymi spotkaniami :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Lola Lola: a to jest jakaś trójca? Ciekawam jaka :))No to mnie zdołowałaś tym przejrzeniem dogłębnym:/ Mam ochotę wywalić połowę tych archiwalnych zdjęć ze względu na ich kiepską jakość:/
    CeiFr: Miło było Cię poznać :) i oby do następnego razu :))
    Sabba: No Cafe Szafe koniecznie odwiedź bo arcycudowny klimat tu panuje, ja jeszcze lubię Świętą Krowę i Cafe Manekin/ Arlekin? (?) na Tomasza. Bardzo lubię zaglądać też na Gołębią :)
    Magda: Szkoda, że Cię nie będzie. Liczyłam na Twoją obecność :)
    Magia: jeszcze raz dziękuję za te śliczne fotki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja sobie cichutko powiem, że pierwszy krok mam za sobą.

    Zapraszam do szuflady.

    B.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>