niedziela, 25 października 2009

Okno na świat

Okno na świat

zabierz mnie tam
gdzie z listków skulonych w kieliszki
rosę pić będziemy

nie powiem Ci czy to właśnie tam...

wiatr lasem jak statkiem zakołysze
zielone fale traw zaleją nasze stopy bose
w tej zaledwie łyżce pejzażu utopimy się po bezkres

będę czekać...

z dna ciemnej doliny
na sam wierzch szczytów słońce wypłynie
biała piana promieni burzyć się będzie na tafli niebieskiej

to będzie właśnie tam...
- nasze okno na świat

spod mgieł szemrania szarego
spojrzenie wydobyć tak ciche
że słychać powiek skrzypienie

... nie będzie trudno

wiersz: Dagmara Wojtowicz

1 komentarz:

  1. jakoś mi tak głupio pod wierszem, ale cóż... ;)

    szukając sobie rajstop na allegro trafiłam na to: http://moda.allegro.pl/show_item.php?item=787250607 i skojarzyło mi się z tobą ;). bo takie afrykańskie ;)

    nie jest to moja akcja, ani nikogo ze znajomych. ot wolne skojarzenie ;) a nóż, widelec, łyżka ci się spodobają. no idę szukać swoich czerwonych ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>