niedziela, 18 października 2009

Uwertura do zlotu szafiarskiego :)

W minioną sobotę odbył się zlot szafiarski we Wrocławiu :D Miało być ponad 30 osób, w praktyce wyszło... no wiecie - normalnie polski zryw społeczny :@ W sumie chyba nie bardzo się zdziwiłam...
Nie mogę się doczekać fotorelacji od Aife i Vilka. Jak już się doczekam zdam dokładne relacje ze spotkania:) Tak więc z racji mojego niedoczekania w ramach przedśpiewu 1 fotka "ukradnięta" z bloga Lady Godfrey :), co by ukazać mój look dnia tamtejszego. Nic nowego nie wymyślałam. Ostatnio mój budżet = brak budżetu :( ale to się zmieni niebawem :)

Image and video hosting by TinyPic

Na zdjeciu widać dwóch rodzynków szafiarskich i Aivie :) Próbuję rozgryźć w kogo się tak namiętnie wpatrywaliśmy ;)

7 komentarzy:

  1. Mnie też !!! :) Wielkie uściski i powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Bubble Factory, całą razem i każdą z osobna:) Mam nadzieję, że Cię nie męczyli za bardzo w tej Krakowskiej po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapewne aife cos opowiadala z villkiem :)

    milo bylo Cie zobaczyc, ale szkoda, ze tak krotko trwal zlot - nawet nie porozmawialysmy! mam nadzieje, ze jeszcze kiedys sie zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że jednak nie dotarłam.
    Życie "złapało mnie z jaja i mocno ścisnęło", więc o dotarciu nie było mowy.
    Pozostaje tylko powiedzieć - może następnym razem....

    OdpowiedzUsuń
  5. Z moich skomplikowanych obliczeń wynika, że obiektem waszego intensywnego wpatrywania się była Aife, która na zdjęciu zrobionym w tej samej minucie intensywnie coś tłumaczy z użyciem rąk.:)

    Fajnie było się spotkać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oo szkoda ze nie wiedzialam,albo slyszalam i zapomnialam i mnie nie bylo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałem na blogu Kamila o Twojej przygodzie... no nieźle :P Nie ma to jak mysleć z wyprzedzeniem ;) A na moim blogu zamieściłem Twoje słowa, może troche przekręciłęm, ale chyba zachowałem ich sens.;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>