środa, 21 października 2009

Zlot Szafiarski we Wrocławiu

Obiecana fotorelacja ze Zlotu :)
Tak w ogóle, to byłam strasznie zła, że musiałam jeszcze tego samego dnia wrócić do pracy na 21 (pociąg jedzie prawie 5 godzin :x), w związku z czym na spotkaniu byłam niespełna 2 godziny :( To zdecydowanie zbyt mało czasu, żeby móc z każdą osobą zamienić chociaż 2 zdania. Niemniej jednak te 2 godziny będę wspominać bardzo miło:)
O czym rozmawialiśmy? W sumie o szafiarstwie samym w sobie niewiele ;) Takie spotkania prowokują raczej ciekawość drugiego człowieka, z tej prostej przyczyny, że znamy się prawie wyłącznie wirtualnie. Była więc okazja ku temu, by poznać się bardziej "namacalnie". Rozmawialiśmy więc o tym, co każde z nas robi na co dzień, o naszych pracach, śmiesznych i dziwnych przygodach. Zasiadłam przypadkiem w "pedagogicznej" części stołu, sama poniekąd stanowiąc jej ogniwo :) Było więc trochę dyskusji o szkolnictwie także i tym wczesnoszkolnym.
Fajnie, że na zlocie pojawiło się dwóch szafiarzy. W całym tym babskim zgromadzeniu wyglądali jak rodzynki w cieście :D Naprawdę szalenie sympatyczne chłopaki z nich!
Żałuję, że nie ze wszystkimi udało mi się zamienić słowo :( Najmilej wspominać będę Zuzę (pozdrawiam :)), z którą przegadałam całą drogę do Katowic. Przyjemnie spędzany czas w pociągu płynął zdecydowanie krócej :)

Poniżej nasze wspólne zdjęcie szafiarskie upamiętniające zlot :) Fajnie by było kiedyś zrobić taki zlot z prawdziwego zdarzenia, którego owocem byłaby fotka naszej wielkiej "szafiarskiej rodziny" :) (No ale znając nasze rodzime zapędy do wpólnego społecznego zrywu - niedoczekanie :/).

Image and video hosting by TinyPic

Po lewej Blu i Kamil

Image and video hosting by TinyPic

Jako stroniąca od alkoholu delektuję się latte z syropem migdałowym (miam!). Obok chłopcy sączą grzańca - pogoda sprzyjała potrzebie pokrzepienia się mocniejszym trunkiem :)

Image and video hosting by TinyPic

z Blu, Kamilem i Cudakiem na dole :)

Image and video hosting by TinyPic

Rodzynki w cieście ;)

Image and video hosting by TinyPic

Kącik herbaciany :)

Image and video hosting by TinyPic

Zasłuchana Aivie

Image and video hosting by TinyPic

Zuza :)

Image and video hosting by TinyPic

Obrady kanciastego stołu ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No i nasze fotografki Aife i Villk, którym dziękuję za udostępnienie fotek :)

9 komentarzy:

  1. swietne zdjecia.z wszystkich zlotów które udalo mi sie luknąć,chyba najbardziej ciekawe.fajny klimat taki .....artystyczny ,.szczególnie ostatnie zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och czemu mnie tam nie było :(. Świetne fotki. Cieszę się, że chociaż ty dotarłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak.
    bede jeszcze bardzo dlugo zalowala ze mnie tam nie bylo...

    :(

    www.aretaszpura.blogspot.com

    (dodalabys mojego nowego bloga do linkow ? )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co, na blogu blu powiedziałaś, że ma Cie wyciac ze zdjecia:P heh... ja bym proponował, żeby ze mną usunąć w ogóle jedno ze zdjęć :P Bo wygląda jakbym wypchał sobie czyms policzki::P Eh, niekorzystne te zdjęcia z zaskoczenia, nie korzystne ;) Ale cóż, trzeba się do siebie dystansować.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) hehe.. super! dziekuje za komentarz.. witaj w klubie zakreconych! staram sie rozkrecic akcje.. prosze o pomoc w przekazywaniu informacji o jej istnieniu.. info na moim blogu.. www.camilr.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam co naskrobał facet w szafie :) o policzkach i o mało nie miałam plam od kawy na monitorze bo wybuchnęłam śmiechem. Zawsze jest tak, że wychodzi się raz lepiej, raz gorzej i dystans śmiania się z samego siebie jest najlepszym lekarstwem.

    Cudownie, że podpisałaś zdjęcia. Teraz już wiem, kto i jak i gdzie trafić do poszczególnych osób.


    Miło było Cię zobaczyć.
    Ucałowania.
    V.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, zawstydziłam się...;):*** Ale co fakt, to fakt - podróż powrotna minęła mi migiem:) Skąd są te czarno-białe zdjęcia? Komu mogę je ukraść?;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Glissta: napisz do Aife to da Ci link do fotek od siebie i Villka :) Niektóre zdjęcia były czarno-białe, a niektóre po prostu na takowe poprzerabiałam, żeby się całość jakoś bardziej trzymała w jednej tonacji :)
    Nie zawstydzaj się ;) Bardzo się cieszę, że Cię poznałam. Super babka z Ciebie! :D
    Facet w szafie: Doszłam do jakże odkrywczego wniosku, że owszem, wyglądam przyzwoicie na zdjęciach o ile się nie uśmiecham pełną gębą, nie otwieram ust, w ogóle, hmmm no jak zastygam jak rzeźba...
    Kiedyś zszokowała mnie wypowiedź jakiegoś fotografa o jednej z modelek, że Pani X.Y (nie pamiętam o kim była mowa), jest niezwykle piękną kobietą i uwielbia ją fotografować, ale tylko i wyłącznie, kiedy jest pogrążona w zamyśleniu, kiedy się właśnie nie uśmiecha, bo kiedy to robi staje się nawet przeciętna. No ciekawe spostrzeżenie. Ja mam za bardzo rozwiniętą mimikę twarzy chyba, muszę się hamować przed robieniem dziwnych min ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>