niedziela, 1 listopada 2009

Czerń, złoto i panterka

W zasadzie miałam zatytułować ten post: "Dziecko, ściągnij tę obrożę!" :) Moja mama chyba nie nadąża za mną. Kiedy ostatnio miałam na sobie ten zestaw (w wersji letniej), tak się właśnie do mnie zwróciła. Dostałam pozwolenie na towarzyszenie jej w zakupach, pod warunkiem, że zdejmę ową "obrożę" z szyi (??). Cóż miałam zrobić - posłuszna córeczka wzięła górę ;). Dobrze, że warkoczyki (o dziwo!) zostały zaakceptowane i nie musiałam ich rozplatać na rzecz pozwolenia towarzyszenia komukolwiek z rodziny ;) A tak btw zakupiłam dzisiaj farbkę do włosów - odcień: miedziany kasztan (5.4). Mam nadzieję, że wyjdzie z tego ciemny rudy :) Korzystając z dnia wolnego rozplatam jutro warkoczyki (aż się boję co zostało z moich włosów :x).
Wszyscy porozjeżdżali się do swoich rodzinnych domów, a ja pierwszy raz w życiu spędzę zaduszki poza rodzinnym domem - w Krakowie, odwiedzając tutejsze cmentarze :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica, panterkowa apaszka: sh
top, naszyjnik, pasek: H&M
sweterek: Bershka
kolczyki: C&A
bransoleta: orient express

17 komentarzy:

  1. Dziewczyno, nudna jestes. Ciagle to samo. Zaskocz nas czyms. Wloz cos nowego, oryginalnego, nowa frzyzura itp. Ile mozna...

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama zapewne nie nazwałaby naszyjnika obrożą, tylko badylami. jak zwał tak zwał, mamy chyba nie lubią takiej "ekstrawagancji" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod dużym wrażeniem. Dla mnie to jedna z Twoich najlepszych stylizacji. ZDECYDOWANIE.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam tekst i myślałam, że poniżej zobaczę naćwiekowaną obrożę a'la Wiśniewski Michał. Weź nie strasz.

    PS. Ja też debiutuję w kwestii "niespędzania" 01-11 w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz jakoś wyżej turban. pięknie wyglądasz:) i zestaw świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: Haha!!! Mało się nie posikałam ze śmiechu czytając Twój komentarz ;P A jest jakiś wymóg szafiarski żeby na każdej fotce coś nowego pokazywać (pierwsze słyszę)? Ja akurat wolę dodawanie częstszych postów, które dokumentują mój codzienny wygląd, tak więc chcąc nie chcąc, sporo rzeczy będzie się powtarzało:P A tak w ogóle, to takiego identycznego zestawu nie było, jak i wielu poprzednich :P Nie bój żaby, warkoczyki właśnie rozplatam ;P A w ogóle po co ja się tłumaczę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu wyglądasz jak z obrazu. Kojarzysz mi się też z Evą Green w 'Kingdom of Heaven'.

    OdpowiedzUsuń
  8. bastet warkoczyki wcale nie niszcza wlosow(na co jestem żywym dowodem), wiec nie pisz tak jakby mialo byc inaczej:)
    ajakiej firmy farbe kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda: Farbka Garniera :) Piszę tak o włosach swoich, bo ja nigdy nie miałam grubych, tylko cienkie i łamliwe :/ już trochę rozplotłam warkoczyków i jest siano :/ Trochę zaniedbałam pielęgnację odżywką, ale może nie będzie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj to nie dobrze-ale uzyjesz kilka razy jakiejs dobrej odzywki np henna wax ibedzie ok:) pytam o farbe zebys znowu nie kupila palette:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej doszedl Ci meil odnosnie kolczykow?

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrycja: tak doszedł, kolczyki kupiłam na stoisku w bramie na Floriańskiej. Jak idziesz od kościoła Mariackiego, to ono jest po prawej stronie. Obok wejścia wisi jakaś reklama salonu z sukniami ślubnymi i chyba nawet ten salon jest w tej bramie :)
    Magda: 1/3 rozpleciona :) Mam nadzieję, że pójdę spać dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladnie wygladasz, az milo popatrzec.
    A dlaczego masz nie kupowac farbki od palette?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam coś dla Ciebie :)

    http://www.allegro.pl/item803545153_kot_ogromne_kocie_oczy_hippie_boho_unikat.html

    Piękna spódnica. Od dłuższego czasu poluję na maxi czarną i muszę przyznać, że strasznie ciężko takową dostać. Wszystkie musze skracać bądź całkowicie przerabiać przy moim wzroście 156 cm.

    Wyglądasz ślicznie.

    Mam pytanie gdzie kupujesz szale i chusty na turban ? Właśnie poszukuję czarnej.

    Pozdrawiam
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  15. kamila-kazdy fryzjer ci to powie, ze ta farba to syf , kiła imogiła. tam sa jakies skladniki , ktore wystepuja w lakierach samochodywch

    OdpowiedzUsuń
  16. Baglady: Dzieki to droga za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. swoją drogą Garnier też nie jest jakaś świetna.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>