sobota, 14 listopada 2009

kącik orientalny

Ostatnio brak mi czasu na cokolwiek... nawet żeby tu zajrzeć :/ A to znak, że muszę coś zmienić. Mam nadzieję, że przeżyję ten miesiąc...

Od kilku miesięcy marzyła mi się pewna rzecz :) A że marzenia są po to, żeby je realizować, voila! - mój kawałek mieszkaniowej przestrzeni :) Chyba przyjemniej będzie oglądać zdjęcia na tym tle :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Madze, jak widać, nowy wystrój też przypadł do gustu :)

Nie wspomnę o tych bardziej dalekosiężnych marzeniach, odnośnie urządzania w przyszłości wspólnego mieszkania :) W zasadzie mam już cały plan w głowie :)) Lampy z tykwy :D etc.

kapa, poszewki: Orient express

5 komentarzy:

  1. wspaniały kącik, ale ja dziś o muzyce. wspaniała! jak się włączyła, to aż synu zatańczył z wielkim uśmiechem! dziękuję - nie znałam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień fioletu. Hm, tylko uważaj, żeby te słonie Cie gdzieś nie wywiozły;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowały mnie te lampy z tykwy! :D Uwielbiam fiolet i orientalne klimaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że tak jak ja masz kota na punkcie Kota! Pozdrawiam mrau i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mamałgosia: a dziękuję :))
    Facet w szafie: Indie też mam zamiar kiedyś odwiedzić :D Więc nigdy nic nie wiadomo ;P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>