wtorek, 24 listopada 2009

Orient express

Przypomniłam sobie parę dni temu o tej niezwykłej bluzce :) Pokazywałam ją na blogu chyba ponad rok temu, ale tak sobie pomyślałam, że zasługuje na pokazanie jej w lepszym świetle :) Cudowna przez swoją asymetrię! I ten urok dostojeństwa - ornamenty i materiał, z którego jest wykonana. Wystarczy podkreślić całość biżuterią :)
Kolczyki, które mam na sobie są kolejną parą, którą podarował mi sklepik www.brili.pl :)

Naszła mnie ochota zmiany mojego znaku wodnego. Chciałabym zamiast słowa "Bastet" umieścić w nim zarys owej kociej bogini :) Ktoś wie jak to zrobić? Bo jestem internetowym (nie tylko internetowym) tępakiem :/ Będę wdzięczna za podpowiedzi :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


asymetryczna orientalna bluzka, spódnica: Skarby z SH :)
bransoleta: orient express
kolczyki: www.brili.pl

14 komentarzy:

  1. fajna jest ta bluzka. ja kompletnie nie umiem nosic asymetrycznych ubran-zadroszcze tej umiejętności tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bastet, a nie myslalas czasami o tym, zeby muzyka na twoim blogu byla 'na zyczenie' - w sensie, jak ktos chce to kliknie play i bedzie grala Twoja lista... pytam, bo czasami chce wejsc na Twojego bloga, bo widze u dziewczyn ze dodalas posta, ale czasami jest sie w takich miejscach, ze ta muzyka przeszkadza... albo ze nie jest dobrze widziane granie z kompa... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy: Na życzenie to można po prostu wyłączyć play listę :) Wystarczy kliknąć pause (tam są takie 2 kreseczki :P). Nic trudnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka jest przecudowna, przepiękna olśniewająca... gdzieś ty taką niezwykłą rzeczy wynalazła... piękna przypomina mi kimono pod względem materiału i ornamentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kajasta: Sh - czyli lumpeks :) Takie Skarby tylko tam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostojna, to dobre słowo do opisania tej bluzki. Ona jest jedwabna?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie!
    ja takich rzeczy nie zauważam.

    OdpowiedzUsuń
  8. boska bluzka. dobrze, ze się odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak, mozna nacisnac pause, ale z reguly najpierw laduje sie muzyka a foto i caly blog pozniej - prynajmniej potem, wiec z tego powodu coraz rzadziej do ciebie wchodze ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten Anonimowy marudzi ;) Ja tez jestem anonimowy ;) znaczy juz coraz mniej, wypowiadałam się na przykład wcześniej odnośnie tego jak bardzo mi się podoba Twój styl, w ogóle cala Ty ;) No i muszę obronić playlistę. Otoż ja do dziś nie wiedzialam, że masz w ogole jakąś muzę na blogu, bo zawsze mam wylączone glośniki - jak kogoś wkurzają takie "niesopodzianki", to niech ich unika, a nie marudzi... Twoj blog, Twoja sprawa co na nim masz; nie daj się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Epsilon: Chyba z satyny, taki śliski materiał :)
    Anonim od muzy: Cóż mam rzec, ten blog to jest pewnego rodzaju królestwo moje i mój świat, a muzyka stanowi z nim integralną całość. Nie wyobrażam sobie, aby jej mogło tu nie być. Naprawdę nie widzę problemu w wyłączeniu muzy... albo głośników ;P
    doda7 dziękuję za głos w obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Cię serdecznie! :-) Bluzka REWELACYJNA! :-) Jak wszystko u Ciebie ;-) Dziękuję Bastet za wsparcie w chorobie, wzięłam się w garść i reaktywuję już bloga :-) Pozdrawiam gorąco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka! W pierwszej chwili pomyślałam, że to sari :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>